BF januari 2014
Syskonlängtan: jag har haft äggvita 3 ggr på raken hos bm å hon har sagt att det kan bero på mycket flytningar :)
Syskonlängtan: jag har haft äggvita 3 ggr på raken hos bm å hon har sagt att det kan bero på mycket flytningar :)
Jag har nu fått ont 2 ggr på 5-10 min på vänstersidan på magen! Är det sammandragningar eller förvärkar?
Nu kom det panikonda i magen tillbaka :/ varit på toa å det praktiskt taget rinner ur mig båda gångerna :/ sist jag kände så var mitt i natten för några dagar sen :/ borde jag ringa in till fl eller avvakta till bm på tisdag:)?
Kanske borde tillägga att jag har 21 dagar kvar till BF som är den 1/2
Nu har jag ringt in, dom trodde det var magsjuka, men gått över nu så tror inte det är det, eftersom jag har ont i ryggslutet :/ men testade å duscha å det hjälpte inte :/
Sunnza: jag ringde och de tyckte jag skulle vänta, men om jag fick jätteont inatt kunde jag ringa!
Sunnza: tack! Hoppas jag med :)
Syskonlängtan14: fortfarande ont i ryggslutet men magen är bra :)
Vad är det för skillnad på förvärkar å vanliga? Fick två nyss som smärtan höll i ett tag å ända bak i ryggen :)
Jag tycker det rinner mkt därnere ibland men vet inte om det är flytningar eller vatten :)
Någon som dessutom känner att det sticker till i brösten ibland?
Nån mer än jag som ligger vaken?