• K87

BF januari 2014

Grattis allihopa!! Måste erkänna att man blir liiite avis på er! Jag har 11 dagar kvar idag å ont i ryggen dygnet runt ungefär :(

• K87

10 dagar kvar till BF å fortfarande ryggvärk från helvetet!! Fl sa att jag skulle ringa till spec. mödravården å prata med de.. Får väl göra det, men vet inte vad de skulle kunna göra?!

• K87

Nu precis när jag skulle gå i säng fick jag världens mensvärk i magen :( nån annan som har det?

• K87

Aadomeniqe: det är så det känns för mig, mensvärk och hugg i ryggen :( BF-8 idag

• K87

Aadomeniqe: nä :) men jag vet att jag kan gå över max till den 16:e feb men är beräknad den 1:a feb :)

• K87

Benedikten: känt precis som dig från å till några dagar nu! BF om en vecka :) men går väl över :(

• K87

Ingen fara att äta lite brieost om man går in i v.40(39+0) imorgon ð??? eller?

• K87

BF-6 just nu! Sitter å småhugger i ryggen :( använder mig just nu av en tens för att se om det går över! Vill att hon ska komma nu! Hur började era förlossningar? Vattnet först eller värkar? Eller på nått annat sätt :)?

Svar på tråden BF januari 2014