BF januari 2014
Grattis allihopa!! Måste erkänna att man blir liiite avis på er! Jag har 11 dagar kvar idag å ont i ryggen dygnet runt ungefär :(
Grattis allihopa!! Måste erkänna att man blir liiite avis på er! Jag har 11 dagar kvar idag å ont i ryggen dygnet runt ungefär :(
10 dagar kvar till BF å fortfarande ryggvärk från helvetet!! Fl sa att jag skulle ringa till spec. mödravården å prata med de.. Får väl göra det, men vet inte vad de skulle kunna göra?!
Jag är också kvar!! BF-9
Nu precis när jag skulle gå i säng fick jag världens mensvärk i magen :( nån annan som har det?
Aadomeniqe: det är så det känns för mig, mensvärk och hugg i ryggen :( BF-8 idag
Aadomeniqe: nä :) men jag vet att jag kan gå över max till den 16:e feb men är beräknad den 1:a feb :)
Benedikten: känt precis som dig från å till några dagar nu! BF om en vecka :) men går väl över :(
Ingen fara att äta lite brieost om man går in i v.40(39+0) imorgon ð??? eller?
BF-6 just nu! Sitter å småhugger i ryggen :( använder mig just nu av en tens för att se om det går över! Vill att hon ska komma nu! Hur började era förlossningar? Vattnet först eller värkar? Eller på nått annat sätt :)?
GRATTIS!! Vill oxå ha min flicka nu :)