BF januari 2014
Jag lade tilldrog Catrin ð???
Jag lade tilldrog Catrin ð???
till dig*
Vår 5 veckor gamla dotter har skrikit idag hela dagen och natten oxå! Gissar på att hon har ont i magen :( ger henne minifomdroppar men verkar inte hjälpa :( vet inte vad vi ska göra!! Jobbigt för både henne och oss :(
Nån som gått till tandläkaren och haft sin lilla med sig? Hur har ni gjort i så fall? Jag har nämligen tid på fredagmorgon :(
Vi får ersättning ibland bara lemolac kör vi iaf å minifomdropparna är slut nu så de kör vi inte med från och med idag :) ja D-droppar får hon i oljeform Menton får dessutom medicin för hon har torsk :(
Men hon*
Syskonlängtan14: Det gick bra :) var som tur var bara en undersökning den här gången iaf ;)
Gud vad tiden går fort!! Vår lilla tjej blir 2 månader på torsdag :D man märker på bara nån vecka vad hon växer å blir starkare :)
Ja så kul hur fort dom utvecklas å lär sig saker :) vår dotter skrattar jättemycket å har precis börjat greppa saker om man ger henne nånting :)
Idag var jag till min bm å satte in en kopparspiral :) får se hur det känns om några dagar, just nu har jag mensvärk :(