Inlägg från: SaraKarla |Visa alla inlägg
  • SaraKarla

BF januari 2014

Måste ställa en äcklig fråga. Läs inte om du är känslig. Någon som haft svart-gröna-gråa flytningar?
    Jag har haft det ett tag nu och googlade igår och det kunde vara infektion stod det? Det luktar ingenting och kliar inte! Är rädd att det har något att göra med mina sammandragningar och smärtan jag känner i blåsan ibland. Men det kanske är vanligt med dess flytningar? Väldigt äckligt dock..

• SaraKarla

Oh baby: ja, jag tänkte ringa imorgon har ju ätit penicillin för uvi, men de hittade ju inga bakterier i odlingen så jag har ju hela tiden känt att smärtorna kan bero på något annat. Vet någon hur det utreds? En vanlig Gyn kontroll?

• SaraKarla

Usch vad deppig jag är mår verkligen piss... Har bara lust att lägga mig och sova och inte vakna på länge..

• SaraKarla
    Mymemlan skrev 2013-06-02 21:40:21 följande:
    haha jag mår ju så illa hela tiden och har gjort det konstant i 5 veckor, längtar till det slutar, man lär väl tänka samma sak ;) 

Nej men varför det? Är det illamåendet? Kramar!

Nej, jag har inget illamående som tur är Jag vet inte faktiskt varför jag känner så här, jag har tusen bollar i luften samtidigt och just nu har jag väldigt mycket att göra. Känner mig stressad! Antar att jag reagerar så starkt pga alla hormoner, i vanliga fall är jag väldigt stresstålig. Nu känns allt bara så jobbigt

Känner ni också så?

• SaraKarla

Jag har tur som slipper illamåendet! Sambon är så söt och ger mig alla möjligheter att vila. Dock är det mycket som måste göras att tid för vila inte finns.

• SaraKarla

Är det ok att åka skumpande motorbåt när man är gravid? Och hoppa studsmatta? Någon som vet?

• SaraKarla
    popcornplaya skrev 2013-06-03 19:37:13 följande:
    Sarakarla: så länge det känns ok så ska det nog inte va nån fara. Speciellt inte såhär tidigt.

Okej, kan det vara mindre bra senare i grav alltså?
  • SaraKarla

Hade aldrig klarat mig utan kolhydrater! Men sockersug har jag inte fått. Bröd är ett måste i mitt liv, och gröt! Jag räknade kalorier innan jag blev gravid, och nu vill jag inte ens veta hur mycket jag äter men hoppas det räknas inom det normala.

• SaraKarla

Köttfärslimpa, potatis, gräddsås och kokta grönsaker? Det åt vi. Kul med middagstips hur många mål per dag äter ni?

• SaraKarla

Någon annan som dricker extremt mycket kolsyrat vatten? Känner en extrem törst hela tiden!! :/)

Svar på tråden BF januari 2014