BF januari 2014
Grattis Potatis
skön känsla
Grattis Potatis
skön känsla
Jag har heller inte så många symtom (v11) och mår faktiskt rätt bra. Yrseln är kvar dock men inte så farligt längre. Sambon låg och smekte magen imorse och sa att den blivit riktigt hård nederst på magen, och naveln börjar puta ut lite. Inskrivning om en vecka
skulle önska jag slapp väga mig!
Jag har också hjärtklappning. Har det även när jag inte är gravid men ännu mer som gravid. Tror mest man behöver stressa mindre när man känner så och kanske vila Sig lite.
Mymemlan: man gör det som fungerar bäst för alla tycker jag :) jag vill gärna amma minst 6 månader, men har full respekt för att alla inte känner samma. Man är inte sämre om man ger flaska!
Man ska vara försiktig med att ge ur flaska för då kan de vägra bröstet sen. Jag ska inte ens testa att pumpa denna gång. Men för vissa fungerar det ju
Är ni uppe ofta och kissar på nätterna? Jag försöker verkligen att inte dricka på kvällarna och kissar flera gånger innan jag lägger mig, men redan vid ett-två på natten är min blåsa sprängfärdig
samsover med dottern och vill inte väcka henne men att hålla sig är omöjligt. Nästan så jag du funderar på att låna hennes potta på nätterna
haha
Usch popcornplaya, det är verkligen inte skönt! Har du nån semester så du kan vila dig lite?