BF januari 2014
Vaknade upp piggare än någonsin imorse, började plugga direkt och nu ligger jag i sängen, helt orkeslös och med stark ångest! Jag har inte tid att ligga här... Blir så arg på mig själv!
Vaknade upp piggare än någonsin imorse, började plugga direkt och nu ligger jag i sängen, helt orkeslös och med stark ångest! Jag har inte tid att ligga här... Blir så arg på mig själv!
Verkligen. Det är så att man vill gråta
Wilmis: jag var inte heller såhär trött förra gången! Jag sover bra om nätterna och somnar tidigt på kvällarna, så jag borde inte vara så trött
yr och illamående
Någon som får kraftiga yrselattacker ibland? Blir som ett tryck i pannan, man blir jättevarm i kroppen och vill spy rakt ut? Flimmrar framför ögonen och man ser vitt..Går runt och känner mig full/yr hela tiden! Pratar jag med någon låter det som att personen är i ett annat rum, precis som att jag drömmer!
Migrän alltså! Hade det i många år förr men det var annorlunda. Detta varar bara ca 20 min åt gången. Men det är ju klart det kan vara migrän! Inte tänkt på det innan. Minns att jag kräktes av migrän för många år sedan. Finns det något receptfritt man kan ta? Panodil hjälper ju inte direkt