BF januari 2014
Okej men barnen är inget på dagis då popcornplaya?
Okej men barnen är inget på dagis då popcornplaya?
Suck vad jobbigt det är att inte kunna stå upp längre stunder utan att bli svimfärdig och SPYfärdig !!! Vad kan man göra åt det å vad beror det på?!? Försöker vicka mycket på tårna och trampa med fötterna men det hjälper inte!!
Vatten dricker jag mängder av!! Och duschar numera sittandes
men detta händer ju hela tiden och jag börjar bli smått frustrerad, det är så illa att jag faktiskt nästan spyr rakt ut eller svimmar, så jag får springa ut och lägga mig, och det är ju inte så lämpligt alla ggr
:-/
Äter bananer regelbundet också men inget hjälper. Blir helt kallsvettig när yrseln börjar.
Flikkan! Jag har exakt samma, inte bara när jag duschar. Känns som att hörseln är nedsatt dessutom och man hör alla "på håll"... Känner mig konstant full. Vet inte vad det beror på!!
Magnefic85: skönt att du fick göra vul, jag får bara höra att alla mina smärtor är normala! Strålar ner i mina lår också. Men men,
Jag får kub gratis om jag vill men jag tackade nej
Jag är i v12 nu men tycker jag blivit mycket tröttare nu. Hur ska jag stå ut på jobbet??
Eller hur. Har lagt mig 20.00 flera kvällar så hur tusan ska jag orka jobba kväll? Finns det något man kan göra för att bli lite piggare tro? Har några mil att köra också, livrädd att somna när jag kör
Å nu börjar den äkta gravidmagen att puta ut. Känns kul men ändå lite märkligt då folk garanterat kommer att se men inte våga fråga. När ska man berätta för "alla"? Har ju bara berättat för de närmaste!