BF januari 2014
Min mage blir bara större och större. Vecka 11 i övermorgon! Men jag har gått upp minst 3 kg redan också, så det kanske är fett? Dock är den spänd och ganska hård. Tänker mycket på vad jag äter, men verkar gå upp ändå...
Min mage blir bara större och större. Vecka 11 i övermorgon! Men jag har gått upp minst 3 kg redan också, så det kanske är fett? Dock är den spänd och ganska hård. Tänker mycket på vad jag äter, men verkar gå upp ändå...
Gick in i vecka 11 idag. Har haft några bra dagar men idag kände jag av yrseln igen. Nu på kvällen har jag jättesvårt att "varva ner" och har nästan lite svårt för att andas. Känner mig jättelöjlig men har fått såna psykiska besvär sedan jag blev gravid. Är annars väldigt stresstålig men nu känner jag mig konstant andfådd. Försöker att andas lugnt och bara slappna av i kroppen, men jag klarar inte lugna ner mig. Någon som har avslappnings-tips?? Det enda som brukar hjälpa lite är när sambon kliar mig eller masserar mig, men han är inte hemma nu :-/
Förresten, någon annan som har höga blodvärden? Jag fick åka in och ta massa prover för min yrsel men allt var bra. Blodtryck var bra, blodsocker bra men så hade jag höga blodvärden. Men läkaren sa inte så mycket om det? Det verkade vara högre än normalt i alla fall, vad beror det på??
Namn har vi klart
men håller det hemligt tills vidare!
Försöker igen! Någon annan som har högt hb?