BF januari 2014
Nej det är väl klart att man inte gör ftp som förstahandsval? Det är ju ett ingrepp där man är inne och petar med en nål precis där bäbisen är!
Jag känner inte heller så mycket. Har haft extremt ömma bröst, men det börjar lugna sig, vilket det ju ska göra när kroppen vant sig vid progesteronnivåerna. Ni som känner att det det sticker och hugger till långt ner i magen; jag skulle nog tro att det helt enkelt beror på att livmodern växer, det borde justerat och dra lite!
Usch jag blir stressad av att alla börjar må illa... Vecka sju närmar sig och jag vill INTE må illa, tänk om man bara kunde bestämma sig för det! ;)
Någon som äter Betapred mot illamående? Hur mycket och hur ofta i så fall?
Det var någon som hade skrivit om Betapred, det var bara en undran. Hittills har jag inte ens mått illa, tänkte mer som nödlösning om illamåendet dyker på en :)
Blev nyfiken, någon skrev om att hon åt Postafen och Betapred. Är man sjuksköterska och nästan barnmorska så vill man ha koll på sånt :) Det där med läkemedel och graviditet varnas det för gällande de allra flesta mediciner!
Förlåt, jag menar Primperan!!! :)
Försöktemlägga till mig i listan men det gick visst inget bra... Någon som han hjälpa? 14/1 Lillfrö, 30 år, första barnet :)