BF januari 2014
SaraKarla skrev 2013-05-21 17:44:20 följande:
Har testat koffeinfritt kaffe och det är helt ok, men hade inget hemma idag. Men nu har suget gått över Idag har jag ätit gröt till frukost. Två grova mackor och mjölk till lunch. Fullkornspasta, skinksås och grönsaker till middag(normal portion) Ett knäckebröd med smör och frukt. Ändå är jag hungrig, behöver ju definitivt något ikväll. Är sååå sugen på tunnbröd med köttbullar och majonäs. Men känns väl lite väl mäktigt som kvällsmat??? Vad har och ska ni äta, om jag får fråga?Ha ha vilken måltid! ;) Det där med maten är ju en märklig grej... Innan jag förstod att jag var gravid hade jag varit på stan och ätit lunch med min bästa vän, sen åkte vi till ett ställe för att dricka kaffe. Jag frågade henne om hon ville ha någon kaka till kaffet men vi kom fram till att vi var så mätta att vi inte orkade. Jag går in och handlar kaffe,,, och någon sorts kycklingtortilla som såg så god ut,, blev galet sugen på en sån... Gissa om min vän tittade skumt på mig när jag kom ut med den.... Men en dag kommer hon nog förstå :)