• SB2011

BF januari 2014

Siiran skrev 2013-10-04 14:03:00 följande:
    Nja vet inte om det heter så, men det är ett samlingsnummer för alla bm-mottagningar i nordöstra skåne. Har aldrig ringt dit innan, men får nog prova och hoppas att jag hamnar hos en bm ;)
    Hehe verkar va samma då! Fast de kanske kallas annat uppe hos er! Där va de alla mvc i Malmö som va kopplade till den men dom som svara satt på sjukhuset inne på kk!

Hur gick de?
  • SB2011
    Siiran skrev 2013-10-04 15:08:07 följande:

Gör mycket mindre ont nu, så behöver inte komma in om det inte blir värre igen :) Skönt!

A skönt att höra! Ja vila brukar hjälpa mig med! Å vetevärmaren:)
  • SB2011
    Ninniisen skrev 2013-10-04 20:37:21 följande:
    Tack ska du ha :)
    Jag är 28. Och du?

Såg att det diskuteras om en fb-grupp, är det för oss som väntar smått i januari eller? Har inte hängt med genom alla sidor :) 
    ° ? Izabelle 071004 ° ? Felicia 090704 ° ? Gabriel 100731 ° ? Alice 120919 ° ? Skrutten 140126 ° &
    Japps de e en grupp för oss här inne! Vill du vara med?:)

Gruppen är hemlig så ingen kan se att man är med i den, men de gör oxå att man måste vara vän med någon i gruppen för att kunna gå med i den! Så om du antingen skickar en vänskapsförfrågan till mig (Bella Andersson, Kävlinge. Liten pojke som sitter i blåbärs ris) eller skriver vad du heter och var du bor (antingen här i tråden eller i ett meddelande till mig här på fl) så lägger jag till dig! Och de e ok om du sen inte vill vara vän efter jag hjälpt dig in i gruppen!
  • SB2011
    Barcelona86 skrev 2013-10-04 22:23:21 följande:

Har skickat fb-förfrågan till dig Bella! Jessica vR.

Ska bara äta frulle sen hjälper jag dig in!:)
  • SB2011
    Jane Hellström skrev 2013-10-05 00:43:58 följande:

Får jag vara med i FB gruppen? Jag heter Jane Fang och bor i Göteborg (Hisingen). Jag kommer från Kina, men min man är svensk. Vi kommer att få vårt första barn i början av januari! Jag är 28 år och jobbar som lärare i Kinesiska. Skriv gärna lite om dig själv om ni läggar till mig på FB!

Jag kan lägga till dig när jag ätit frukost!

Bella Andersson heter jag så du vet att de e jag som skickar!

När du är inne i gruppen kan du läsa en liten presentation om de flesta av oss då vi skrivit några rader och berättat lite om oss själva:)
  • SB2011
    Josefine02 skrev 2013-10-04 22:08:06 följande:

Alltså.. Är det någon i denna grupp som har eller haft liknande symptom som jag just nu?

Har så ont under mitt högra skulderblad mitt på revbenen i bak på ryggen. Sambon masserar och masserar men det går fan inte över! Det gör även ont när han masserar. Det värker som tusan. Kan inte ligga på sidan utan måste ligga på rygg, sitta gör också ont! Har googlat massor, gallsten, lossad moderkaka och i vissa fall ingen anledning alls? Någon som har en aning? Orkar inte ringa och be om hjälp och skit, vill bara må bra i denna graviditet någon gång..

Låter som de nån annan sa att de kan va hållningen som spökar! Man får en annan hållning när man e på smällen!

Kan ju vara att du fått en inflammation i muskeln som sitter just där!

Jag brukar ha många knutor under mina skuldror! Dom försvinner inte heller me massage men kan bli lite mindre å de gör rätt ont!
  • SB2011
    Josefine02 skrev 2013-10-05 07:25:39 följande:

Tack för svar! Vad är gallvänlig mat då? Och hur tusan stretchar man skulderbladen på rätt sätt? Ska pröva detta! :) Ska även försöka tänka på min hållning. Annars får jag väl ringa bm som är omöjlig att få tag på! Har även fått kramp i vaderna under nätterna. Det gör så jeeeefla ont!! Något tips mot det?

Kram på er!

Magnesium tillskott! De brukar hjälpa kanon kramp! Och att stretcha vaderna
  • SB2011
    Jane Hellström skrev 2013-10-05 00:43:58 följande:

Får jag vara med i FB gruppen? Jag heter Jane Fang och bor i Göteborg (Hisingen). Jag kommer från Kina, men min man är svensk. Vi kommer att få vårt första barn i början av januari! Jag är 28 år och jobbar som lärare i Kinesiska. Skriv gärna lite om dig själv om ni läggar till mig på FB!

Jag hittade inte dig tyvärr! Kan du prova om du hittar mig i stället?
  • SB2011
    Ninniisen skrev 2013-10-05 17:35:40 följande:
    Det vill jag gärna :)

Du får gärna lägga till mig då jag har lite att stå med innan jag får tummarna loss. Jag heter Jenny Juliusson, bor i Löddeköpinge.  
    ohh vi bor ju jätte nära varandra. jag bor på korsbacka i kävlinge:)  har skickat en vän förfrågan
  • SB2011
    bananiss skrev 2013-10-05 19:39:07 följande:
    Bella Andersson jag lägger till dig som vän så kanske du kan hjälpa mig in i gruppen? :) Josefine Nilsson
    yep de kan jag göra! lägger du till mig? annars behöver jag nog mer info för att lyckas hitta dig:)

Svar på tråden BF januari 2014