BF januari 2014
Hur gick de?
Gör mycket mindre ont nu, så behöver inte komma in om det inte blir värre igen :) Skönt!
Har skickat fb-förfrågan till dig Bella! Jessica vR.
Får jag vara med i FB gruppen? Jag heter Jane Fang och bor i Göteborg (Hisingen). Jag kommer från Kina, men min man är svensk. Vi kommer att få vårt första barn i början av januari! Jag är 28 år och jobbar som lärare i Kinesiska. Skriv gärna lite om dig själv om ni läggar till mig på FB!
Alltså.. Är det någon i denna grupp som har eller haft liknande symptom som jag just nu?
Har så ont under mitt högra skulderblad mitt på revbenen i bak på ryggen. Sambon masserar och masserar men det går fan inte över! Det gör även ont när han masserar. Det värker som tusan. Kan inte ligga på sidan utan måste ligga på rygg, sitta gör också ont! Har googlat massor, gallsten, lossad moderkaka och i vissa fall ingen anledning alls? Någon som har en aning? Orkar inte ringa och be om hjälp och skit, vill bara må bra i denna graviditet någon gång..
Tack för svar! Vad är gallvänlig mat då? Och hur tusan stretchar man skulderbladen på rätt sätt? Ska pröva detta! :) Ska även försöka tänka på min hållning. Annars får jag väl ringa bm som är omöjlig att få tag på! Har även fått kramp i vaderna under nätterna. Det gör så jeeeefla ont!! Något tips mot det?
Kram på er!
Får jag vara med i FB gruppen? Jag heter Jane Fang och bor i Göteborg (Hisingen). Jag kommer från Kina, men min man är svensk. Vi kommer att få vårt första barn i början av januari! Jag är 28 år och jobbar som lärare i Kinesiska. Skriv gärna lite om dig själv om ni läggar till mig på FB!