• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Josefine02

Jag skulle få göra RUL v.17 men tycker att det är så himla sent? Eller är det bara jag? Jag vill liksom veta att allt ser bra ut! Kan man kräva att få ul tidigare? Kostar det pengar? Isf hur mycket?

• popcornplaya

Att göra rul i v.17 är rätt tidigt. Här görs rul i v.19. Ska du göra tidigare ul får du nog gå privat och betala.

• sunnydays
    Josefine02 skrev 2013-06-13 16:12:29 följande:
    Jag skulle få göra RUL v.17 men tycker att det är så himla sent? Eller är det bara jag? Jag vill liksom veta att allt ser bra ut! Kan man kräva att få ul tidigare? Kostar det pengar? Isf hur mycket?
    Tror man brukar göra rul runt v 18 för att allt har utvecklats då så det går att se så allt är som det ska och beräkna bf och sånt.
    Tror pris för privatul kan skilja lite, men några hundra gissar jag på.
    På akutgyn betalade jag 400, men det var ju för besöket jag betalade.
  • popcornplaya

Fy fan för foglossning säger jag bara. Hatar när man vill och behöver göra massor och kroppen säger nej. Ligger helt utslagen i soffan nu efter ett städrejs här hemma.

• SaraKarla

Usch popcornplaya, det är verkligen inte skönt! Har du nån semester så du kan vila dig lite?

• popcornplaya

Har semester för jämnan då jag är arbetslös ;) om man nu kan kalla det semester att ha två barn. Hade nog tyckt att ett arbete va mer semester.

• Fjällan

Popcornplaya hur känns foglossning ?
    Jag får väldigt ont i höften om jag går mycket, sitter i en viss ställning (oftast när jag kör bil)

• Kramardig

Fyfan vad jag mår illa! Idag har jag spytt upp allt jag ätit. Jag ligger bara och gråter och frågar mig själv hur jag kunde vara så dum i huvudet att gå igenom dethär igen. Sist mådde jag illa till v.19, tänk om det blir längre den här gången?

Hur tusan får man bort den äckliga smaken och "klumpen" i halsen?!

Det känns som att jag hellre slutar att äta vanlig mat nu, det är så hemskt att spy upp + eftersmaken som sitter kcar i timmar! Mycket lättare att spy vatten och galla..

Nu har jag fått gnälla lite, blir knäpp snart.

Svar på tråden BF januari 2014