• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LoraLou

Hej på er,
    Har hållit mig på avstånd lite grann då jag har försökt att greppa FL.
    Mycket info överallt! :)

Vi gick precis in i v 7+0 idag BF 29/1-2014.
    I måndags var vi på inskrivning och imorgon ska vi göra ett kontroll VUL efter två tidigare VUL följt av blödningar och värk. Ser fram emot ett tickande litet hjärta!

Vi bokade även KUB och undrar om det är någon som vet om det går på högkostnadsskyddet?
    I vår kommun får man betala 1500 kr för KUB om man är under 35 och väljer det frivilligt. 

• SaraKarla

Jag har också hjärtklappning. Har det även när jag inte är gravid men ännu mer som gravid. Tror mest man behöver stressa mindre när man känner så och kanske vila Sig lite.

• goaround
    LeaveMeAlone skrev 2013-06-12 14:09:55 följande:
    Symtom kan komma och gå vad jag förstått det som.

Har också sett det där med de olika apparna. Vissa säger att man är i vecka 9 när man gått 9 fulla medans vissa säger 10'e veckan och räknar också fulla veckor + dagar. Det sista verkar vara det som de går på inom vården så så har jag alltid räknat.Vi verkar då förresten ha samma BF.

Jag går också in i v 10 imorn. :)

Idag var jag på inskrivningssamtal! Nu känns det faktiskt lite mer på riktigt. 

Vad kul :) då är vi tre. Jag går också in i v. 10 imorgon :)

Jag mår fortfarande illa o är så trött och har en orolig mage :(.

Orkar knappt jobba.

Hur är det för er?
  • Mymemlan

Har en fundering! :) 
    Vad tänker ni om amning och flaskmatande med ersättning alt bröstmjölk?

Jag vill gärna amma om det går, med sonen gick det bara 1½/2 månader och sen totalvägrade han genom att bara tokskrika.  

• SaraKarla

Mymemlan: man gör det som fungerar bäst för alla tycker jag :) jag vill gärna amma minst 6 månader, men har full respekt för att alla inte känner samma. Man är inte sämre om man ger flaska!

• Patricia1984

Med min son så delammade jag från första början. Det funkade bäst för mig. Kände mig inte så "låst". Samt så fick mina bröst vila ibland från amningen som gjorde ont i några veckor.

• Wilmis07

Jag flaskmatade bara min dotter,lutar åt att jag kommer att göra samma sak med denna bebisen.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden BF januari 2014