• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • bananiss

Hm nu är jag borttagen ur listan ? :)

• fluu
    lamouri skrev 2013-05-09 22:52:37 följande:
    Vad fantastiskt att du ble gravid trots skydd, då är det verkligen en gåva. 

Haha, jag mår faktiskt inte illa ÄN. Dock åksjuk som fan och då blir jag yr och illamående.
    Ja drömmer gör jag också mer än vanligt. Och grinar åt det mesta, idag grinade jag bla över mina ögonbryn och att jag inte hittade någon kofta att ha på mig som dög haha. Stackars min man, han såg ut som ett frågetecken hela dagen haha..  
    Haha,det kändes inte som en gåva innan chocken lagt sig kan jag säga ;) Hade inte tänkt skaffa syskon fören dottern blev 3-4 år. Nu blir det lite innan hon blir två istället.

Förra gången grät jag åt allt,det är inte så farligt denna gång,men jag blir förbannad för ingenting.  Måste ju undvika att det går ut över dottern så sambon blir det som får ta mina utbrott istället. Men å andra sidan är han ganska van,jag är hetlevrad i vanliga fall med ;P
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • lamouri
    bananiss skrev 2013-05-09 22:55:41 följande:
    Lägg till dig igen, någon måste kopierat tidigare :)
    To live doesn't mean you're alive..
  • Susanne1975
    bananiss skrev 2013-05-09 22:55:41 följande:
    Kan nog vara så att någon kopierat en version där du inte var med. Kan nog bli så att någon faller bort när flera är  inne och "jobbar" med listan. Lägg gärna till dig på nytt. 
  • lamouri
    fluu skrev 2013-05-09 22:58:34 följande:
    Haha,det kändes inte som en gåva innan chocken lagt sig kan jag säga ;) Hade inte tänkt skaffa syskon fören dottern blev 3-4 år. Nu blir det lite innan hon blir två istället.

Förra gången grät jag åt allt,det är inte så farligt denna gång,men jag blir förbannad för ingenting.  Måste ju undvika att det går ut över dottern så sambon blir det som får ta mina utbrott istället. Men å andra sidan är han ganska van,jag är hetlevrad i vanliga fall med ;P
    Ja hetlevrad är jag med men samtidigt en hejdundrandes gråterska. Gråter när jag är riktigt glad, rörd, förbannad och allmänt ledsen. Jag trodde inte man kunde gråta mer men det kunde man tydligen haha!
  • fluu
    lamouri skrev 2013-05-09 23:01:25 följande:
    Ja hetlevrad är jag med men samtidigt en hejdundrandes gråterska. Gråter när jag är riktigt glad, rörd, förbannad och allmänt ledsen. Jag trodde inte man kunde gråta mer men det kunde man tydligen haha!
    Haha,jag var skitlöjlig förra gången. Grät till reklamen för Astrid Lindgrens-värld. Varje gång den gick på TV,även när det var i väntrummet på VC....
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • lamouri
    fluu skrev 2013-05-09 23:04:05 följande:
    Haha,jag var skitlöjlig förra gången. Grät till reklamen för Astrid Lindgrens-värld. Varje gång den gick på TV,även när det var i väntrummet på VC....
    Jag grät senast idag till låten "when a man loves a woman" haha.. 
  • Susanne1975
    Liam05Milton08 skrev 2013-05-09 23:04:05 följande:
    Någon har kopierat fel lista. Jag har fallit bort.. 
    Så trist...lägg gärna till dig igen.
  • Aadomeniqe
    fluu skrev 2013-05-09 22:47:04 följande:
    Grattis! Lägg gärna till dig i BF-listan.
    hur gör jag det?
Svar på tråden BF januari 2014