• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Jennsan85
    mariafii skrev 2013-05-09 08:16:50 följande:
    Som det skrevs tidigare så är det inte bara magen utan hela kroppen som kan få fläckar. Hoppas det ska gå bra för dig :)
    annnaz skrev 2013-05-08 20:28:13 följande:
    Fick antagligen missfall inatt:( vakna av att jag blött igenom och de kom småa klumpar :( Enda som jag tycker är konstigt är att jag blöder mycket mindre än vanlig mens sen (klarar mig med trosskydd)
    Nej va trist :( Hoppas det inte är det som är fallet att den lille lever därinne. Annars få ni kämpa på igen. Kram

Tack :)
  • verkar

Får jag vara med här? Detta är nr 4 hos oss vi har tre tjejer sedan innan. Jag/ vi är super glada för denna graviditet med BF 10 Januari. Dåde jag och minsta dottern fyller i januari. Jag den 3/1 och hon den 13/1 det är fullt möjligt att bebis prickar någon av födelsedagar. Det skulle vara lite kul. Tjejerna är 14,7 och 5 år gammal och vet inget ännu. Sambon vill berätta för alla nu medans jag vill vänta. Jag har ömma och sullna bröst och ont i ljunskarna/magen nästan som mensvärk från och till obehagligt då jag inte haft ont i de andra geaviditeterna. Vi bor i bor i Linköping.

Ursäkta min dyslexi
  • Jennsan85
    EmmaSee skrev 2013-05-10 11:33:14 följande:
    Jag plussade den 6 maj :). Sista mensen var den 31 mars och beräknad den 5 januari. Jösses detta är så nytt, mitt första blir det. Har inte riktigt fått in huvudet att detta händer. Ena stunder jätteglad, andra stunden vemodig, är det normalt att känna sig vemodig? Att man kanske missar så mycket? Är ju trots allt 27 år.

Åh då har vi BF samma dag . Är med beräknad till 5 januari . Väntar med mitt första barn. Fast är 28 blir 29 nästa år. Har med svårt o förstå att man är gravid
  • sunnydays
    verkar skrev 2013-05-10 18:37:21 följande:
    Får jag vara med här? Detta är nr 4 hos oss vi har tre tjejer sedan innan. Jag/ vi är super glada för denna graviditet med BF 10 Januari. Dåde jag och minsta dottern fyller i januari. Jag den 3/1 och hon den 13/1 det är fullt möjligt att bebis prickar någon av födelsedagar. Det skulle vara lite kul. Tjejerna är 14,7 och 5 år gammal och vet inget ännu. Sambon vill berätta för alla nu medans jag vill vänta. Jag har ömma och sullna bröst och ont i ljunskarna/magen nästan som mensvärk från och till obehagligt då jag inte haft ont i de andra geaviditeterna. Vi bor i bor i Linköping.
    Ursäkta min dyslexi

hej och grattis :) då blir det fullt hus för dig i jan då :) hehe ja risk är ju att alla vet om man berätrar för 5åringen men förstår att man vill :)
  • sunnydays
    smurfsyster88 skrev 2013-05-10 18:19:22 följande:
    Allt såg bra ut idag. :)

härligt, har du varit och sett lillen lr så?
  • verkar
    sunnydays skrev 2013-05-10 18:50:18 följande:
    hej och grattis :) då blir det fullt hus för dig i jan då :) hehe ja risk är ju att alla vet om man berätrar för 5åringen men förstår att man vill :)

Tack Ja, man får väl räkna med att hon inte kan behålla den hemlighet för sig själv. Hon längtar efter att bli stora syster och kommer bli så solt. .
    Ursäkta min dyslexi
  • verkar

Sunntdays- tack, ja den hemligheten kan man väl inte räkna med att hon håller. så vi väntar lite till eller tills sambo inte kan vara tyst längre.

Ursäkta min dyslexi
  • Trollbarnet

Har en fråga, enligt min app på mobilen (Gravidkalendern) så är jag i v5+5 och enligt FL är det 5+3, vilken ska man lita på?

• 30maj

Tjejer!! Hjälp mig! Jag har precis ätit kyckling grillad över kol tänd med lampolja!!! Läser lite olika, på flaskan står de att man inte ska andas in ångorna, på några forum att de är samma sak som tändvätska i renare form...?! Är livrädd just nu att jag ska få missfall ifall detta är farligt...... 😢

Svar på tråden BF januari 2014