• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • LivetEnligtSandra
    SB2011 skrev 2013-10-02 15:20:44 följande:
    Ohh de låter trevligt! Om de inte redan finns nån å fler vill kan ja skapa en! Jag behöver saker att göra här i soffan:)
    Ja, annars så har jag redan gjort en grupp som heter BEBIS 2013/2014 om vi ska fortsätta med den. finns bara 6 medlemmar där som ska ha nu. Eller om vi hellre ska göra en grupp enbart för Januari bebisar? Vad heter du på facebook så kan jag skicka vänförfrågan? :)
  • SB2011
    SB2011 skrev 2013-10-02 15:20:44 följande:
    Ohh de låter trevligt! Om de inte redan finns nån å fler vill kan ja skapa en! Jag behöver saker att göra här i soffan:)
    Jag gjorde en ändå så om nån vill va med så får ni säga till! Den är hemlig så man måste känna nån i den för att kunna bli medlem! Så hojta till så fixar jag in er:)
  • LivetEnligtSandra

Tänkte för min del att det hellre varit bättre å haft en grupp på Facebook så jag inte missar här. Är dumt nog inne på fb mer, kanske fler som känner igen sig? och jag vill ju gärna fortsätta följa er alla :)

• LivetEnligtSandra
    SB2011 skrev 2013-10-02 15:28:32 följande:
    Jag gjorde en ändå så om nån vill va med så får ni säga till! Den är hemlig så man måste känna nån i den för att kunna bli medlem! Så hojta till så fixar jag in er:)
    Ja men vad bra :) Skicka vänförfrågan till mig! Jag är gärna med! :) Sandra Almqvist heter jag :)
  • englasmamma86
    SB2011 skrev 2013-10-02 15:28:32 följande:
    jag vill vara med i gruppen =) Moa Åstrand Ekstrand
  • SB2011

Ok ska skicka till er som har skrivit om jag hittar er:)

Jag heter Bella Andersson och detta e min profilbild (finns många som heter de så de e lättast å bara visa bild) bara att skicka förfrågan till mig om de e fler som vill med:)

• SB2011
    LivetEnligtSandra skrev 2013-10-02 15:29:56 följande:
    Ja men vad bra :) Skicka vänförfrågan till mig! Jag är gärna med! :) Sandra Almqvist heter jag :)
    Fanns många var bor du?
  • SB2011
    LeaveMeAlone skrev 2013-10-02 16:01:41 följande:

Jag hakar också gärna på. Maria Nyqvist 

Samma sak var bor du?huddinge? Så jag inte skickar till fel
Svar på tråden BF januari 2014