Burberry skrev 2013-10-01 07:26:00 följande:
Det är inte fråga om att stryka medhårs, det är fråga om att respektera att andra tycker annorlunda. Och att alla faktiskt inte måste tycka lika.
Eftersom det finns en del i tråden som lätt ser allt i svartvitt, och anser sig besitta den enda sanningen så är det bäst att stanna av just dessa diskussioner innan stämningen i tråden blir dålig. Det vinner vi alla på.
Vi har alla olika smak, och olika saker vi vill förmedla och uppnå, att då påstå att det ligger mera tänk bakom ens eget val känns lite fel.
Det om det!
Skönt att jag nu inte var helt ensam om att inte vara så förtjust i sparkarna, man känner sig lätt som ett ufo när alla talar om hur mysigt det är o man inte alls känner så.
Oj! Tycker vi alla har fört en vuxen dialog, fast ditt svar var verkligen inte trevligt?
Det jag skrev var att det blir kämpigt om man inte kan med att andra har andra åsikter (fast med andra ord) och det är ju alltså precis samma som du skriver? :/ Att man tycker olika.
Du får gärna använda mitt namn när du skriver att vissa har lätt att se saker svartvitt om du nu tycker att jag gör det istället för att baka in det sådär.
Jag tycker jag tänker till extra bakom mina val, men jag skrev inte att jag tänker mer extra än någon annan, utan menar att jag tänker till extra när det gäller mitt kommande barn.
Det finna väl ingen sanning i hur man ska klä sina barn? Var står det?
Om man skriver något i en sådan här tråd kan man ju bara inte förvänta sig hurra-rop och medhållning? Man måste väl få skriva om man tycker tvärtom?
Äsch. Blir så trött på sånt här. Vi är vuxna.