• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan
    Oh baby skrev 2013-10-02 12:28:32 följande:

Hahaha förstår din känsla FULLT ut här :D
    Jag kommer inte bli förvånad om det mitt i texten nånstans står grejor om lillebror ;) 
  • popcornplaya

Tänkte snart börja laga mat och frysa in för att ha när bebis ploppat ut. Vet att matlagning inte är prio i början direkt. Vill ha tips på vad man kan göra för massa olika som funkar bra att frysa in.

• Mymemlan

Hjälp mig nu hörri. 
    Vi har ju köpt en brio happy som är modell 2013 med en mjuklift från 2012. Men vi bor i smällkalla norrland och jag är tveksam till om det kommer gå att bädda varmt och skönt i mjukliften och har nu hittat en brio liggdel som är 3 år gammal (svart som vagnen) som hon vill ha 500 kr för, i jättefint skick. Tror ni det är bättre att satsa på liggkorg? Då får jag dock bära upp bebis för 3 trappor..  

• Malimari

Kycklinggrytor, köttfärssås.. Köttbullar o pannbiffar är ju också okej att frysa.

• c4trin

Jag har också börjat tvätta lite smått, de ärvda kläderna går stt tvätta ihop många av dem men de nya vill man ju gärna tvätta för sig i så lika färger som möjligt så de blir en hel del maskiner av de. Tur de e tid kvar så man slipper stressa :)

BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • SB2011

Jag vill oxå börja boa! Men jag kan ju inte! :( sitter å tittar på skötbordet vi fynda fribilligt i helgen å skulle vilka slipa de lite å slänga på ett lager färg! Sen börja tvätta upp kläderna och fylla upp byrålådorna med kläder och sätta upp sängen å allt sånt!även om de e tidigt! Måste göra om i sovrummet typ möblerar om för att de ska få plats!! Men jag kan ju inte röra mig så jag får bara sitta här i soffan å se allt jag vill göra! Sjukt frustrerande!!

• LivetEnligtSandra

Hej tjejer! Har inte haft någon dator och är grymt dålig på att gå in här!
    Måste läsa lite tillbaka vad ni skrivit!! Fick upp nu när jag loggade in att det var över
    1000 nya inlägg i denna tråd!! :D Vad jag missat!! Men nu kan jag gå tillbaka och läsa lite om vad ni skrivit om :)

Ingen som känner för att göra en grupp med alla här på Facebook? ni kanske redan gjort det? Kanske en hemlig grupp som bara vi kan se :)

Kramar till er alla! HjärtaGravid 

• SB2011
    LivetEnligtSandra skrev 2013-10-02 15:07:29 följande:

Hej tjejer! Har inte haft någon dator och är grymt dålig på att gå in här!
    Måste läsa lite tillbaka vad ni skrivit!! Fick upp nu när jag loggade in att det var över
    1000 nya inlägg i denna tråd!! :D Vad jag missat!! Men nu kan jag gå tillbaka och läsa lite om vad ni skrivit om :)

Ingen som känner för att göra en grupp med alla här på Facebook? ni kanske redan gjort det? Kanske en hemlig grupp som bara vi kan se :)

Kramar till er alla! HjärtaGravid 

Ohh de låter trevligt! Om de inte redan finns nån å fler vill kan ja skapa en! Jag behöver saker att göra här i soffan:)
  • LeaveMeAlone
    popcornplaya skrev 2013-10-02 13:26:04 följande:
    Tänkte snart börja laga mat och frysa in för att ha när bebis ploppat ut. Vet att matlagning inte är prio i början direkt. Vill ha tips på vad man kan göra för massa olika som funkar bra att frysa in.
    Hemmagjorda piroger är skitenkelt och smidigt att ha i frysen. Kanske inte som middagsmat men smidigt som lunch eller mellis till en själv och barnen när man är hemma. 
Svar på tråden BF januari 2014