• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Mymemlan

Åh, nu har jag även fyndat kläder åt storebror. Två stora sopsäckar med ALLA kläder man kan behöva i 110/116 som sonen just börjat använda. :)

• vilja89

Påväg hem från förlossningen. Inte känt fosterrörelser sedan igår kväll och de tyckte jag skulle komma in och kolla upp det. Hjärtat slog så fint så fint! Tack gode gud för det!! <3

• sunnydays
    vilja89 skrev 2013-10-01 17:45:40 följande:
    Påväg hem från förlossningen. Inte känt fosterrörelser sedan igår kväll och de tyckte jag skulle komma in och kolla upp det. Hjärtat slog så fint så fint! Tack gode gud för det!! <3
    Vad skönt att allt var som det skulle med lillen
  • dosed

Förra gången fixerade sig min bebis i v31 men vad jag hört så är det vanligt att bebisen inte fixerar sig innab förlossningen vid andra graviditeten?

• M Hedell

Drog med mig min stackars kompis in på Ica Maxi 15 mil hemifrån på jakt efter skogssettet idag först blev jag skitnervös då jag inte hittade åt det, sen blev jag sur för att det inte fanns någon filt kvar som hörde till! Men sen fick jag ju syn på att det även fanns i rosa- LYCKA!! Guuuud så fint det var! Det får definitivt hänga med till bb men ni som köpt det, hur upplever ni det i strl?

• M Hedell
    vilja89 skrev 2013-10-01 17:45:40 följande:

Va skönt!
  • syskonlängtan14
    SB2011 skrev 2013-10-01 13:57:30 följande:
    Jag va hos bm igår då va jag i v23+1 å hade sf mått på 23! Mitten kurvan! Minns inte va ja hade med sonen men min mage va ganska liten då! Alla sa hur liten den va! Samma sak denna gång! Får höra hela tiden att de knappt syns att ja e gravid!:/ lite trist
    Ja visst är de tråkigt när folk kommenterar på de viset. En annan tycker man börjar bli gigantisk ;) Träffade min gamla lärare idag och hon frågade är allt bra och tittade lite snett neråt magen och då sa jag att ja allt är bra och ja vi ska ha en till... Hon vågade inte säga något ifall om att... Men svarade henne att man klär sig inte i en jätte tajt tröjja när man har en sån här mage och då skrattade hon kanske inte.... haha sen kom min gamla klasskompis med samma grej...
  • syskonlängtan14
    M Hedell skrev 2013-10-01 20:38:17 följande:
    Drog med mig min stackars kompis in på Ica Maxi 15 mil hemifrån på jakt efter skogssettet idag först blev jag skitnervös då jag inte hittade åt det, sen blev jag sur för att det inte fanns någon filt kvar som hörde till! Men sen fick jag ju syn på att det även fanns i rosa- LYCKA!! Guuuud så fint det var! Det får definitivt hänga med till bb men ni som köpt det, hur upplever ni det i strl?
    Jag tror de är lite stora i stlk. åhh finns de i flera andra färger på andra ställen? här fanns bara de orange/röda och blåa...
  • englasmamma86
    M Hedell skrev 2013-10-01 20:38:17 följande:
    jag har det blå setet i strl 50 ,tyckte det såg bra ut i storleken(normal 50) och det var fint även efter tvätten =)
Svar på tråden BF januari 2014