Vad får era katter för torrfoder?
Vad får era katter för torrfoder och vad ser ni för fördelar med fodret ni ger? Varför köper ni fodret ni gör? Är det för att det är bäst/billigt/miljövänligt/bekvämt att handla eller något helt annat?
Vad får era katter för torrfoder och vad ser ni för fördelar med fodret ni ger? Varför köper ni fodret ni gör? Är det för att det är bäst/billigt/miljövänligt/bekvämt att handla eller något helt annat?
NEMO1! Vad tycker du om detta foder? http://www.husse.se/kattfoder-och-produkter/torrfoder-fr-katter/?produkt=86
Ger naturligtvis mina katter så nära naturlig mat jag kan. Som bas får dom mjau blötfoder som bara innehåller kött och köttbiprodukter. Inget spannmål eller socker och annan skit som ingen katt bör äta. Och dom blir inte uttorkade eller får njurproblem osv. Utöver det får dom råa kycklingvingar och annat rått mumsigt. Ibland även en hel mus som jag köper till dom samtidigt som jag köper fodermöss till våra ormar.
Bozita för steriliserade innekissar. Gillar att det är svenskt kissefoder
Förresten...
Räknas pizza, pasta, potatis, chiliconcarne, mackor och gelehallon till torrfoder?
Här är det alltid ett slagsmål om maten. Jag anser att det är min mat, det finns en som inte håller med...