• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 10:10:13 följande:
    Ja, men jag avsåg varför vår käre lille Birger föll för denna dam. Och det torde inte ha med hennes tjusiga näsa att göra.

Vad är det med näsor egentligen? Jag tycker också att det är snyggt med en "karaktärsnäsa" på både män och kvinnor, men själv fegade jag ur och fixade till min egen. För den var ju fööööör stooooor. Suck.
    Min toksnygga juggesyster! Kyss

Det är inte så att din identitet/personlighet har ändrat sig i och med en näsoperation även om allvetande piff&puff professorerna kommer säga annat. Ibland önskar jag att det var fel på min näsa så att jag kunde fixa det och bekräfta fördomar bara för att... 

Att näsoperationer är vanligt bland iranier är för att det är ansiktet som är i focus i Iran och då gör man allt för att markera sina drag i ansiktet. Ögonbrynsgysterin kommer från den persiska miniatyrmålningarna.

Hade kroppen varit i focus i Iran så hade bröstoperationer varit vanliga som det är i västvärlden.

Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.  

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I

Av allt du har skrivit under årens gång så verkar du vara en pers och jag icke per enligt fördomsfulla FL mupparna. Obestämd

Människor har kroppsbehårig. På vissa ser man det extra tydligt. Svenska kvinnor är inte hårlösa. Man ser inte det lika tydligt.   

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:49:12 följande:

Det är inte så att din identitet/personlighet har ändrat sig i och med en näsoperation även om allvetande piff&puff professorerna kommer säga annat. Ibland önskar jag att det var fel på min näsa så att jag kunde fixa det och bekräfta fördomar bara för att... 

Att näsoperationer är vanligt bland iranier är för att det är ansiktet som är i focus i Iran och då gör man allt för att markera sina drag i ansiktet. Ögonbrynsgysterin kommer från den persiska miniatyrmålningarna.

Hade kroppen varit i focus i Iran så hade bröstoperationer varit vanliga som det är i västvärlden.

Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.  

Ha ha, dankeschön du galna och vackra exotic!

Om min personlighet har ändrat sig iom näsop:en? Näh, det tror jag inte! Då skulle jag tro att jag förändrades mer av ögonop:en, plötsligt var jag inte en glasögon-/linsmänniska längre. Jag tyckte bara att min rejäla Balkan-kran var hiskelig. Så nu har jag en svennenäsa
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:51:52 följande:
    Av allt du har skrivit under årens gång så verkar du vara en pers och jag icke per enligt fördomsfulla FL mupparna. Obestämd

Människor har kroppsbehårig. På vissa ser man det extra tydligt. Svenska kvinnor är inte hårlösa. Man ser inte det lika tydligt.   
    Just det, man ser det inte lika tydligt - lyckligtvis så har ju vi å andra sidan mörkare hy (iallafall om sommaren) så alla jefla hår kommer bort lite. Dock, på vintern med olivfärgad men ljus hy och alla svarta hår ser man ju ut som en gorilla...
  • MammaOchMatte
    I Rose I skrev 2013-05-02 13:40:59 följande:

Nu är min sömn förstörd...

Att kalla mig för muslim är tusen gånger värre än att bli kallad för höknäs hårig iranier.

Ska du gå efter statistik gjord av irans regim? Majoriteten av iranier är kulturell muslimer och ingenting annat. Lika troende som svenska kristna. 

Sista stycket håller jag med dig. Min favoritexempel en tjej som hade bytt namn till Karin!!!! Karin? Visste inte om jag skulle gråta eller skratta.      
    Håller med, majoriteten av Iranier är snarare pappersmuslimer (mosalmanande shenasnamei som de själva kallar det). Kulturmuslimer var ett bra ord.
  • Dorian Ertymexx
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 10:10:13 följande:
    Ja, men jag avsåg varför vår käre lille Birger föll för denna dam. Och det torde inte ha med hennes tjusiga näsa att göra.

Vad är det med näsor egentligen? Jag tycker också att det är snyggt med en "karaktärsnäsa" på både män och kvinnor, men själv fegade jag ur och fixade till min egen. För den var ju fööööör stooooor. Suck.

För stor näsa = Pinoccio. Annars är det svårt att ha för stor näsa! (OK, jag överdriver en smula.)

Tråkigt att höra,men huvudsaken är att du trivs.  
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2013-05-03 01:05:33 följande:
    Den här tjejen tycker jag är väldigt snygg för hon har både snygg kropp och snygg frisyr.

Hon har snygg kropp, ja.

Men är hon persisk? Obestämd
  • Svenskflicka
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:49:12 följande:

Så var finns din statistik att majoriteten över 30 ser ut som Maud Olofsson??
  • Dorian Ertymexx
    Svenskflicka skrev 2013-05-03 14:49:20 följande:
    Så var finns din statistik att majoriteten över 30 ser ut som Maud Olofsson??

Å fy fan, om hon verkligen sade detta blir det FL-krig! Svenskor över 30 är ofta jäääkligt heta. Maud... well, hon fungerar jättebra som preventivmedel - det blir inte ens sex om man visar bild på henne, än mindre barn!! Tungan ute
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • lille Birger

Västerländska kvinnor kan som sagt släppa loss och bjuda på sig själva för barnens skull.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer