Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 10:10:13 följande:
Ja, men jag avsåg varför vår käre lille Birger föll för denna dam. Och det torde inte ha med hennes tjusiga näsa att göra.
Vad är det med näsor egentligen? Jag tycker också att det är snyggt med en "karaktärsnäsa" på både män och kvinnor, men själv fegade jag ur och fixade till min egen. För den var ju fööööör stooooor. Suck.
Min toksnygga juggesyster!
Det är inte så att din identitet/personlighet har ändrat sig i och med en näsoperation även om allvetande piff&puff professorerna kommer säga annat. Ibland önskar jag att det var fel på min näsa så att jag kunde fixa det och bekräfta fördomar bara för att...
Att näsoperationer är vanligt bland iranier är för att det är ansiktet som är i focus i Iran och då gör man allt för att markera sina drag i ansiktet. Ögonbrynsgysterin kommer från den persiska miniatyrmålningarna.
Hade kroppen varit i focus i Iran så hade bröstoperationer varit vanliga som det är i västvärlden.
Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.