• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Infinity

Persiska tjejer ar speciella......det halter jag med on, Mycket komplexfyllda, slams over sin nationalities, sin religion och mets available allt sina nasor

• Medlem3
    Infinity skrev 2014-09-08 11:01:33 följande:

Persiska tjejer ar speciella......det halter jag med on, Mycket komplexfyllda, slams over sin nationalities, sin religion och mets available allt sina nasor

guleböj
  • Sinclair

I just read the article about someone who was amazed of the beauty of Persian girls. First of all I just want to mention that they are the most plastic faced girl in the earth....especially when it comes to nose and nowadays also lips..Hmmm....how do I know that, I have been living in Sweden in my hole life and have many Persian friends so I do have knowledge about that area. My husband is born in Iran and have been living there for almost fifteen year until he moved to USA so he know all about nose surgery and Persian woman. It's so common in Iran to make a nose surgery and they are so proud of it that they walk with the bandage outside in the streets and city. Persian woman's ideal picture of beauty is the European look. Their nose, lips and cheeks and it's not a secret that european people have the most perfect bone structure. Many of my friends have visit Iran only for making a nose job because it's much cheaper and they have a lot of experience in that area. I have learned now that every times see a beautiful persian girl or woman they are not 100% genuine and it's quite disappointing. From my perpectiive of thisi issue I do not agree at all.....I have travelled a lot around the world and let lie say......the most gorgeous and genuine woman belongs to Russia/Ukraine, Sweden, Libanan and Syria, India they have European bone structure with dark skin color just look at Frieda Pinto she's awesome and let's not forget polish girl and woman.

To top of I it the fact is that Persian girls and woman have big nose and are not classic or exotic at all but I do like their culture especially their food and their beautiful nature in Iran.

• lille Birger

Amerikanska och svenska kvinnor är nog ändå snyggast!

• GrönaDruvan

Jag håller med dig TS. Kvinnor från de länderna och även Venezuela, Indien osv är ofta väldigt vackra.

Jag vet inte varför egentligen. Kanske tycker vi så för att vi är så himla långt ifrån hur dessa kvinnor ser ut.

• behnam0o

Hej,
    Jag är själv iranier och tycker att genomsnitt svensk tjejer är finare än persisk tjejer. Dessutom de har det mycket bättre i kroppen och speciellt när de åldrar. Cool

• Tacksamt
    Persisk skrev 2013-04-29 15:47:47 följande:

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
    Ja,de är vackra,kolla även in polacker.
    Både män och kvinnor från iran/persien och män och kvinnor från polen har mycket fina utseeenden!
    /tjej
  • behnam0o
    behnam0o skrev 2015-01-02 21:14:35 följande:

Hej,
    Jag är själv iranier och tycker att genomsnitt svensk tjejer är finare än persisk tjejer. Dessutom de har det mycket bättre i kroppen och speciellt när de åldrar. Cool

Jag tycker att skönhet är relativt och nåt som är vackert i mina ögon kan vara ful i någon annans.
  • JTo

Ha vilken skum tråd, vadå smaken är som baken? :D

Det finns absolut jätte många vackra Iranska tjejer men jag tycker att dom ts har lagt upp bilder på var väldigt (enligt mig!!) dåliga exempel, förutom Nazanin boniadi som helst enkelt är lite för vacker :) men annars gillar jag snarare Nikohl Boosheri (men hon är från Pakistan) som är med i filmen Circumstance.
    Men jag har två bekanta från Iran som båda har lite rundare ansikte och potatisnäsa, något som enligt andra säkert är en förolämpning men jag tycker att båda två är otroligt vackra!

och ja, jag såg att tråden är jättegammal!

• Ayla3619394

Nepp, arab tjejer är det ingen som slår ;)

Speciellt libaneser, syrianskor och marockanska *.* woow säger jag bara

Dessutom har Iran en massa fula kvinnor också, örn näsor med en massa hår

Usch

Nepp
  • Ayla3619394
    kakmonstret123 skrev 2014-05-17 20:15:29 följande:

Du tycker inte hon behöver banta en hel jävla del...? Vidrigt ju...

Det kallas kurvor gubben, men visst om du springer efter tjejer som har en kropp som en man så e de ditt val ;)
  • Halleluja

Hej allihopa

Det här med utseende och nationalitet är för vissa ett mycket känsligt ämne, speciellt kvinnor från Iran. Jag förstår att dem vill ha mindre näsor och finare ansikten men vad jag inte förstår är att dem vill byta sin identitet helt och hållet nät det gäller namn, religion och kultur........fy vad äckligt att skämmas över sina rötter. Det är det mest oattraktiva hos en människa.

I alla fall, har aldrig tyckt att iranska kvinnor är vackra även om dem är opererade så synd det så tydligt, min flickvän är arab från Syrien och 100% äkta vara tack Gud för det det är lite störigt med all den uppmärksamhet hon får på grund av sin skönhet när vi är ute tillsammans.

• HelloWorld

gammal tråd men var tvungen att svara när jag såg detta... tjejerna du la in är ju opererade som bara den... Iran är ett land med typ flest plastikoperationer i världen efter möjligtvis Venezuela... naturliga skönheter är de inte iaf på bilden även om persiska tjejer säkert kan vara fina de med men låt oss inte överdriva.

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer