Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 15:50:12 följande:

Absolut vackra tjejer på bilderna, men inte tror väl du själv heller på att alla från Iran ser ut så här ts?

Alla dessa är Iranier, de med sjal bosatta i iran de andra kända iranier i Usa. Jo majoriteten av oss iranska tjejer ser mycket bra ut :) men självklart finns det fula iranier också.  Vi är ett vackert och exotiskt folkslag, naturlig brun vacker hy med långt tjockt mörkt hår som många drömmer om. Snygga kroppar och välformade.
  • Persisk
    puss skrev 2013-04-29 15:49:08 följande:
    Oj va snygga.
    Sluta va avundsjuk :) Exotiska tjejer vinner everyday över tråkiga blonda bleka tjejer. 
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 15:57:43 följande:
    Mm, ts, det är fint att du känner så.
    Såhär Skrev en Svensk kille till mig för ett tag sen : 
    ''Ni är så jävla vackra, stor skillnad mellan er Iranska tjejer och svenska tjejer som är tråkiga, kalla, bleka och oattraktiva. Jag umgås mycket med ditt folk och har bara gått att säga om er, ni är för snälla, gästvänliga, snygga och rara. ''

vad sägs?;)  
  • Persisk
    Queenie70 skrev 2013-04-29 15:58:56 följande:
    Bild nummer tre och fyra är ju dessutom samma person.
    NEJ! bild 3 och 4 är ej samma personer, de liknar varandra. Bild 3 : mahlagha jaberi, bild 4: claudia lynx(riktiga namn shaghayegh)
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:01:21 följande:
    Vad sägs? Jo, jag säger som så att ska vi sitta och snacka folkslag är juggar fan det härligaste folkslaget jag vet!
    Inget slår iranska/persiska tjejer. juggar? hahahaha själva namnet låter fult och konstigt. Persian / persisk är mycket finare och mer exsluvi än ''jugge''.

Perser katter, Persiska mattor och persiska tjejer :)) alla 3 mycket kända. PERS/PERSISK = IRAN/IRANIE 
  • Persisk

T.o.m VÅR kattras = perser katter är kända och fina, en av de dyraste kattraserna.

Persiska människor och perser katter samt persiska mattor är kända Iranska saker. Inget slår oss, 

• Persisk
    Queenie70 skrev 2013-04-29 16:02:33 följande:

Min kommentar blir att antingen är du en korkad brud ifrån Iran. Eller så är du en SverigeDemokrat som postat denna tråd för att få kvinnor från mellanöstern att framstå som ytliga och dumma....
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 
  • Persisk
    Duckan skrev 2013-04-29 16:09:13 följande:
    ..du jämställer ditt utseende med katter och mattor. Det tycker jag säger allt.
    Jag menade att iran har KÄND SAKER/VERK, PERSISKA MATTOR Är kända världen över för att vara fina och dyra, persiska katter är dyra och fina och vi persiska människor är snygga och vackra, jag vet att det är svårt att acceptera det men just deal with it honey
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer