• Dang it

    Vi som spelar Candy Crush!

    Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

    Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

    Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

    Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!


    Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • Scrubs81

    Är på nivå 225 nu. Spelar både mobil och dator. På mobilen kan man ju spara liven man får så man kan hålla på länge Men det går i perioder hur mkt det blir. Ibland inget alls på några dagar, vissa tråkiga dagar massor

  • Pallas

    Sitter fast på bana 147 och det är den första bana jag verkligen haft problem med. 

  • LunaLunatic

    Brukar som mest fastna ett par dagar, just nu på 121!


    Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Mabaja

    Då ligger jag långt efter er. Har kört fast på bana 65 på luren men precis kommit förbi på iPaden (min man använder den mest)...

  • Angels

    När ni kommer till 285 får ni gärna berätta vad jag gör för att klara den. Kommer inte vidare.

  • LunaLunatic

    Spelar 95% i mobilen förresten, kört på FB några få gånger.


    Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Nyfiken gul

    Sitter fast på bana 140.

    Har faktiskt klurat ut den en gång men precis då kraschade shockwawe  så det gilldes inte!!  

    Jag kommer inte förbi den hur jag än gör. Har inga som helst boostrar heller. Bara extradrag som skickas till mig ibland.

    FUCK!!

    Hur gör man?? 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • ArgaKillen

    Varför inte uttala vår frustration över att spelen inte längre utvecklas till vad de borde vara i dagens läge? Varför är alla spel kopior av varandra? Varför vågar ingen testa på något nytt?

    Jo, för att kapitalisterna, som sitter på pengahögen, vet att det fungerar att göra ett "nytt" spel och sedan komma undan med det genom att sätta en 2:a osv i titeln.

    Candy Crush är ju unikt och nytt, säger kanske någon! Nej, det är en efterapning av tidigare spel vi redan har sett i 10 års tid och folk fattar inte bättre än att låta sig förföras av ett nytt namn istället för ett nytt spel!

    Fantasin finns där ute men inte viljan ifrån de som kan göra det möjligt!    


    Jag är inte arg, jag är förbannad!
  • Dang it

    Kul att fler spelar! Jag blir mest galen på de banor där jag faktiskt får ner de förbannade ingredienserna (stavning?) och sedan inte hade nog med slutpoäng:P


    Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Trolle40

    Jag kan ge er ett tips till gratis liv :) Gå in på klockan på mobilen , ställ fram månaden en mån framåt , gå tillbaka till spelet o då har ni 5 nya liv , gå tillbaka o ställ tillbaka månaden innan ni spelar !

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!