• Dang it

Vi som spelar Candy Crush!

Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • Angels
    IsDimma skrev 2013-05-05 11:55:31 följande:
    Själv har jag dom senaste veckorna suttit fast på 285. Men klarade den igår och är nu på 290.
    spelar bara på telefonen.
    Tips på 285? :)
  • Kerubmamman
    Angels skrev 2013-05-05 12:37:29 följande:
    Hur då? De rutorna är det ju en massa "maräng" på, då kommer ju inte fiskarna åt?!

Angels skrev 2013-05-05 12:37:29 följande:
    Hur då? De rutorna är det ju en massa "maräng" på, då kommer ju inte fiskarna åt?!

Fiskarna kommer åt gelén ändå, iaf om man spelar via dator eller senaste versionen av iPhone/iPad-app. Hur det är med androidversionen kan jag inte uttala mig om.
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Angels
    Kerubmamman skrev 2013-05-05 12:43:44 följande:

Fiskarna kommer åt gelén ändå, iaf om man spelar via dator eller senaste versionen av iPhone/iPad-app. Hur det är med androidversionen kan jag inte uttala mig om.
    Hm, får försöka på datorn då, för på mobilen tar fiskarna inte gelén under marängen.
  • Angels
    Kerubmamman skrev 2013-05-05 12:43:44 följande:

Helt plötsligt var banan inte svår alls. Tack för tipset!
  • Smecker

Jag sitter och väntar på fler banor

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Angels
    Smecker skrev 2013-05-05 13:08:22 följande:
    Jag sitter och väntar på fler banor
    Hur många har du klarat?
  • trz

Dangit: gjorde samma misstag som du. Hade 44790 minuter att vänta.. Så jag dunkade med Facebook och ominstallerade appen - löst!

• trz

Synkade skulle det stå!

Sitter för övrigt också fast på 65an, bryter ihop snart haha

• Trolle40

Om man glömmer att ställa tillbaka tiden så är det bara att ställa fram den så långt det går o sen öppna spelet o ställa tillbaka tiden igen , man behöver inte avinstallera appen

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!