• ScillaBlå

Syskon i Västerås.

Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?

• Svar på tråden Syskon i Västerås.
  • angeni

Scillablå: fy vad tråkigt! Hoppas ni får till en utredning snart så det blir er tur snart!

Här är det bim-6 tror jag. Testade neg imorse men har symptom. Brutalt trött och ont i bröst. Men hade även ont innan mens förra gången.

• 2 barnsmamma
    ScillaBlå skrev 2013-06-27 22:17:03 följande:
    Mensen kom idag. Besvikelsen är stor...
    Fy så tråkigt. Man blir lika besviken varje gång! :(

Jag har tillåtit mig själv att vara ledsen den första dagen på mensen, sen släppa det. Just för min skull, jag kan inte själv vara ledsen i flera dagar.
    ------------------

Idag började jag blöda lite, varför vet jag inte. Jag ska inte ha mens ännu. Det är 5 dagar kvar. Jag undrar om det är en mellanblödning (vilket jag aldrig har) eller om jag kanske kanske kanske kan vara gravid :O

Men jag tänker inte testa ännu, om tre dagar kanske.

• angeni

Bim-3 fortfarande neg men envis trötthet och ömma bröst. Aja får se. Mensen ska komma på torsdag.

• LokesMammi

*smyger in o säger Hej*
    Har en kille på 2½år o vill ha ett vårsyskon till honom! =) 

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • angeni

Mensen kom så nu får vi köra på nästa månad istället. Så nu blir bim 8/8. Tråkigt men skönt att veta:)

• Lakrits

Vi planerar, som ni kanske läst tidigare i tråden, inte barn än... Min man är inte helt övertygad angående en 3a men häromdagen hade vi faktiskt sex som ev om allt går som det ska KAN resultera i ett plus...

Min make verkade under ett ögonblick vara med på noterna ang en 3a, förmodligen var det tillfälligt men men... Har så konstig och oregelbunden ÄL så vi får väl se.

Hoppet lever iaf!

• angeni

Lakrits: vi får hålla tummarna att det snart inte bara är planering längre:)

Här är bim 8/8 så lång väntan nu.

Svar på tråden Syskon i Västerås.