• ScillaBlå

Syskon i Västerås.

Finns här fler Västeråsare som planerar syskon till 2014?

• Svar på tråden Syskon i Västerås.
  • ScillaBlå

Jag har inte varit här inne på några veckor. Var så besviken när jag fick mens så jag behövde ta en lite paus. Nu har jag semester och har tagit lite semester mentalt från bebisbaket också. Men på semestern har man ju lite mer mys så vi får väl se... :)

Hoppas det går bra för er andra också. Och att det blir ett litet oupsi för dig Lakrits ;)

• Lakrits

ScillaBlå - ja just nu lutar det mer och mer åt att ÄL var ca 1 v senare än beräknat, dvs när vi myste. Jag har dock båda ggr vi försökt få barn blivit gravid vid första försöket men fått MF....så vi får se vad som händer. Har förmodligen bim 20/7.

Hoppas att du får tänka på lite annat under semester och att det blir ett stort plus snart!

• ScillaBlå

Hur går det Lakrits?! Jag tror jag har BIM 25:e. Väntar med att testa så får vi se. Men nu känns det iaf spännande och roligt att försöka igen. Hoppas!

Och förresten, välkommen LokesMammi!

• angeni

Lakrits och scillablå: vi får hålla tummarna för plus:)

Här är Ägglossning enligt appen. Men tveksam. Kanske kommer om någon dag. För har inga direkta symptom på det. Men hade sex igår så möjligheten finns iaf om det skulle vara väldigt lurig Ägglossning denna gången.

• Lakrits

ScillaBlå - det blev faktiskt ett plus i fredags så det blev ett "hoppsan". Dock är jag väldigt inställd på mf då jag haft det två ggr då jag blivit gravid vid första försöket innan jag fick mina två andra barn. Försöker att tänka positivt men det är svårt med de tidigare i bagaget.

Håller tummar och tår för ett stort fint plus den 25e!!!!!

• angeni

Lakrits: stort grattis:) nu håller vi tummarna att det håller hela vägen!

• ScillaBlå

Ååh!! Grattis Lakrits!! Va glad jag blir :) Klart den ska stanna. Och att jag ska få plus, aprilbebisar är ju vår grej ju ;)

Men jag vågar nog inte testa förrän i helgen... Spännande :)

• angeni

Ägglossning var igår så nu är det vara att vänta vänta vänta!

Håller tummarna scillablå!

• Lakrits

ScillaBlå - ja precis! Det hade varit så kul! Håller tunnar och tår för oss båda!

Angeni - hoppas på ett fint plus!

Svar på tråden Syskon i Västerås.