• kallemaja

Januarimammor 2014

Tänkte att vi som har plussat nyligen och har beräknad BF i Januari 2014 kunde samlas här och dela erfarenhet..
    Fick nyligen reda på att jag plussat för första gången i mitt livSkrattande äntligen!
    Mycket tankar och känslor....dela gärna med er...
    När har ni BF? (själv har jag inte varit på MVC än, utan bara räknat ut via gravkalendern) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-12 20:43
    Har ni några gravsymptom än glömde jag fråga...

• Svar på tråden Januarimammor 2014
  • lisa86

Nu var det ett tag sen jag skrev här och det dröjer nog igen efter det här inlägget. Jag mår så illa och är så trött så jag orkar absolut ingenting. Det är vidrigt att må såhär!! Jag kämpar för att "överleva" en dag i taget och hoppas det går över snart. Är det någon mer som mår såhär?

• FrökenBlå
    lisa86 skrev 2013-05-26 20:26:17 följande:
    Nu var det ett tag sen jag skrev här och det dröjer nog igen efter det här inlägget. Jag mår så illa och är så trött så jag orkar absolut ingenting. Det är vidrigt att må såhär!! Jag kämpar för att "överleva" en dag i taget och hoppas det går över snart. Är det någon mer som mår såhär?

Riktigt så illa mår inte jag (än) men får hoppas att det snart blir bättre för dig!! Har hört att vissa tar mediciner mot illamåendet, om du mår så dåligt kanske det vore värt att testa?

Angående förstoppning så är kiwi jättebra, laktulos får man mest magknip och gaser av..  
  • kallemaja

Det känns som att jag snart hamnar där..6 fulla veckor i morgon..

Helgen har varit jättetung, ingen ork, tröttare än tröttast, och illamående som blir värre varje dag som går känns det som..

Hur gör du med ditt jobb? Kan du jobba? Ska du berätta tidigare?
  • Malimari

Usch, lider med dig och alla som behöver må så illa av nåt man längtar efter.. :(

Var nästan aldrig illamående förra gången jag var gravid, denna gången är det väl för tidigt att avgöra än..  
  • ScillaBlå

Började blöda imorse. Rött och klumpigt. Har en telefontid med KK om en timme, men det verkar inte som att vi kom längre än till vecka åtta den här gången heller. Mf i vecka åtta förra grav också. Ledsen...

• MrsCD

Vad tråkigt att höra Scilla Blå! Kan det finnas hopp ändå?

• xjoelsmamma
    c89 skrev 2013-05-22 22:22:48 följande:
    Åh, samma BIM och barn samma månad och samma år (oktober 2012) Solig

Nej? :) va roligt!! :D hehe..
  • ScillaBlå

Tack för omtankarna! Har en tid för VUL på onsdag, men som det känns just nu så är det kört. Ont i ryggen så jag knappt kan stå upp och blöder fortfarande. :(

Svar på tråden Januarimammor 2014