Hallonbladste?!
Någon här som har provat eller tänker prova hallonbladste?Ni som har provat hur var det för er?
Är i vecka 35 (34+4) tänkte börja nästa vecka någon gång!

jag drack det båda mina graviditeter ,det är inte jätte gott asså ;)
jag hade två väldigt snabba och lätta förlossningar ,första barnet föddes 7 dagar innan BF och andra barnet 15 dagar före BF.
Inga konstigheter =) vet dock inte om det berodde på teet ;)
Har druckit det inför alla tre förlossningarna och jag har haft snabba förlossningar med mycket starka, effektiva värkar. Livmodern har även dragit ihop sig snabbt efter förlossningen.
Vet så klart inte om det beror på teet, men det skadar ju inte att testa
Har druckit sen v 35, har bf imorgon. Började med 2 koppar per dag. Tycket inte det smakar farligt, gott med honung. Men då gillar jag gröna teer.
Nu dricker jag lite då å då. Ibland närmare 2 liter å ibland glömmer jag bort. Återstår att se om den hjälper till på traven under & efter förlossning :) Återkommer !
Tänk på att inte ha kokande vatten, då detta förgör oxytocinet :) Å då gör det ändå ingen nytta :P
Och du ska inte ha påste.. Utan lösvikt då detta är 100%ig hallonbladste. Billigare dessutom.
jag har köpt löste, tänker pina i mig det som det är :) ja återkom gärna hur med hur din förlossning blev :)