Hallonbladste?!
Någon här som har provat eller tänker prova hallonbladste?Ni som har provat hur var det för er?
Är i vecka 35 (34+4) tänkte börja nästa vecka någon gång!
Testade det med min son. Började dricka några dagar innan BF. På själva BF satte sammandragningarna fart, kraftiga värkar började dagen efter och sonen föddes på BF +4. Har börjat misstänka att hallonbladsteet gjorde att min förlossning blev så utdragen som den blev, dvs 4 dagar, så jag vet inte om jag skulle testa det igen eftersom det inte kändes som att kroppen egentligen var 'redo' då värkarna satte igång.
Det jag har köpte jag på life i lösvikt och det är inte sött men tycker att det smakar helt ok
Jag beställde 100% igt lösvikt. Och det va också allt annat än sött!
Drack en kopp i söndags morse vid 9, värkarna satte igång kl 10. Inskrivna på förlossningen kl 18 och 20:10 föddes världens finaste lilla Alva =)
Vilken vecka va du då i?
nu har även jag börjat med te. Är i vecka 36+4 och redan innan sover jag som en kratta av alla hårda sammandragningar. Haft ont i nedre delen i magen som träningsvärk typ som jag tror är från alla SD. Blir spännande att se om oxytocinet gör det outhärdligt :)
Är mitt uppe i en rotfyllning också så jag är lite velig om jag vill att den ska komma snart eller stanna inne så länge som möjligt beroende av tandvärken.