Hallonbladste?!
Någon här som har provat eller tänker prova hallonbladste?Ni som har provat hur var det för er?
Är i vecka 35 (34+4) tänkte börja nästa vecka någon gång!

har tänkt på en sak till... då ni säger att ni blöder mindre efteråt.... hur mycket är mindre.... blöder man 1 vecka eller 7 veckor eller hur länge ca?
Happ, en rapport ska ni få efter mitt hallonbladsdrickande.
Min förlossning gick jättebra, intensivt värkarbete. Blödde lite men inte mycket. Avslaget var mycket de två första dagarna, är nu inne på dag 4, blöder väldigt lite. Har inte varit det minsta öm där nere efteråt, konstigt nog. Märker STOR skillnad på avslaget jämfört med första barnet. Om det har med teet att göra eller inte kan ingen veta men jag tror då det!
Jag drack te med mitt första barn. Fl drog igång 41+3... Blödde i 6 v efteråt. Men en lätt fl på 6 tim. Var öm och sved efteråt.
Med andra barnet drack jag inget te, fl drog igång 40+6 och var 5 tim lång. Ingen ömhet eller nånting efteråt. Blödde i 6 v och 1-2 dagar.
Nu var min graviditet över :) den 29/6 föddes våran tös! Måste bar säga att jag hade en snabb fl på 2 timmar och 45 min.... gick hur smidigt som helst... har knappt haft ont nu efter heller... och blöder knappt något! vet ju inte om det beror på hallonbladstet, men jag tror ju det iaf ;) tack alla för svaren!
Grattis till dottern!! Och hallonblad verkar ju ha fungerat för dig också :)