• Justmee84

Hallonbladste?!

Någon här som har provat eller tänker prova hallonbladste?

Ni som har provat hur var det för er?

Är i vecka 35 (34+4) tänkte börja nästa vecka någon gång! Solig
  • Svar på tråden Hallonbladste?!
  • allie3

Jag har använt de med två av tre barn kommer dricka det även denna gång!

Köpte fram re-fresch.se

• Justmee84
    js4 skrev 2013-05-28 22:06:15 följande:
    började dricka v.35..födde 35+3 :)
    oj jisses det gick fort
  • Randig

Har Köpt 100% rent hallonbladste på hälsokostaffären.

Började dricka 1-2 koppar om dagen i vecka 36. Det jag märker är att jag kan få lite mensvärk/molvärk efter en stund när jag druckit det, men inga sammandragningar eller så.

Är i vecka 38 nu och ska börja dricka 3-4 koppar/dagen. Hoppas på att det kan hjälpa till start, men framförallt ska det ju vara bra för själva återhämtningen efter FL och hjälpa amningen:) Har faktiskt fått mer mjölk dem senaste 3 dagarna, sen om det beror på te eller att det närmar sig FL det låter jag vara osagt.

• Justmee84
    Randig skrev 2013-05-29 10:06:40 följande:
    Har Köpt 100% rent hallonbladste på hälsokostaffären.

Började dricka 1-2 koppar om dagen i vecka 36. Det jag märker är att jag kan få lite mensvärk/molvärk efter en stund när jag druckit det, men inga sammandragningar eller så.

Är i vecka 38 nu och ska börja dricka 3-4 koppar/dagen. Hoppas på att det kan hjälpa till start, men framförallt ska det ju vara bra för själva återhämtningen efter FL och hjälpa amningen:) Har faktiskt fått mer mjölk dem senaste 3 dagarna, sen om det beror på te eller att det närmar sig FL det låter jag vara osagt.
    åh spännande :) hör gärna av dig efter fl och berätta hur det gått :)
  • ninjabebbe

Ja! Jag tänker också prova. Det lär inte bli svårt eftersom jag redan är storkonsument av alla sorts teer jag kommer över. Ska börja nästa vecka, så jag får inhandla varorna i helgen. :) Hoppas det funkar! Naturligt är bäst.

• Justmee84
    ninjabebbe skrev 2013-05-29 10:33:16 följande:
    Ja! Jag tänker också prova. Det lär inte bli svårt eftersom jag redan är storkonsument av alla sorts teer jag kommer över. Ska börja nästa vecka, så jag får inhandla varorna i helgen. :) Hoppas det funkar! Naturligt är bäst.
    ja man kan ju självklart prova! det verkar ju funka för en hel del iaf :)
Svar på tråden Hallonbladste?!