• Anonym (barfota)

Gå barfota?

Tycker ni att det är okej att gå barfota på stan till exempel? 
    Om ni ser någon som är barfota i en affär, vad tänker ni då?

Jag vill helst gå barfota vart jag än går men är lite rädd för att folk kommer tycka jag är konstig. 

• Svar på tråden Gå barfota?
  • Frontline

För mig får folk gå barfota, nakna eller hur fasen dom vill jag kan inte bry mig mindre...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Queenie70

Det är ju rätt ovanligt. Såg en papoa med ett litet barn barfota i centrum häromdagen. Om han inte haft barnet ned sig skulle jag nog ärligt talat misstänkt att han var psykiskt sjuk.

• Rikkitikki

Gå du barfota om du vill det! Så länge du har lite kläder på kroppen ska det väl inte vara några problem ;)

• Hemlig123

Lite ofräscht faktiskt...

Stranden och hemma, fine..

På stan och i butikerna?? Nej..

• Anonym (barfota)
    Queenie70 skrev 2013-06-20 23:54:57 följande:
    Det är ju rätt ovanligt. Såg en papoa med ett litet barn barfota i centrum häromdagen. Om han inte haft barnet ned sig skulle jag nog ärligt talat misstänkt att han var psykiskt sjuk.
    Wow... psykiskt sjuk. Hahaha. Det var det värsta.

Bra att ni andra inte har något emot det! 
  • Anonym (barfota)
    Hemlig123 skrev 2013-06-20 23:55:53 följande:
    Lite ofräscht faktiskt...
    Stranden och hemma, fine..

På stan och i butikerna?? Nej..
    Varför? Om man inte har något emot smuts gör det väl inget?Skrattande
  • h8him
    Queenie70 skrev 2013-06-20 23:54:57 följande:
    Psykiskt sjuk för att han gick barfota? Varför kan man inte vara sjuk om man har ett barn med sig? Själv tycker jag det är för mycket glassplitter överallt för att gå barfota utanför mina "säkra" områden.
  • Hemlig123
    Anonym (barfota) skrev 2013-06-20 23:56:43 följande:
    Varför? Om man inte har något emot smuts gör det väl inget?

Så sant, men det ger bara inget fräscht intryck tycker jag..

Samma med män som går in med bar överkropp i matbutiker och kvinnor i bara bikiniöverdel, det är inte heller så fräscht..
  • Anonym (barfota)

Jag är inte rädd för glas, eller ens fågelskit! Skrattande Hundskit är väl lite värre.

Svar på tråden Gå barfota?