• Anonym (barfota)

Gå barfota?

Tycker ni att det är okej att gå barfota på stan till exempel? 
    Om ni ser någon som är barfota i en affär, vad tänker ni då?

Jag vill helst gå barfota vart jag än går men är lite rädd för att folk kommer tycka jag är konstig. 

• Svar på tråden Gå barfota?
  • Anonym (barfota)
    Hemlig123 skrev 2013-06-21 00:00:03 följande:

Så sant, men det ger bara inget fräscht intryck tycker jag..
    Samma med män som går in med bar överkropp i matbutiker och kvinnor i bara bikiniöverdel, det är inte heller så fräscht..
    Fast vem skulle du helst vilja stå bakom i kön - en svettig gubbe utan tröja eller en tjej utan skor? Tycker inte ens att det är jämförbart. Skrattande
  • Pleco

Av någon anledning så tycker jag att det är ok att gå barfota utomhus, men inte inne i butiker. Jag tycker inte heller att man går utan tröja (bar överkropp el. bikini) i butiker, men utomhus är det helt ok.

• Anonym (barfota)
    Pleco skrev 2013-06-21 00:06:34 följande:
    Av någon anledning så tycker jag att det är ok att gå barfota utomhus, men inte inne i butiker. Jag tycker inte heller att man går utan tröja (bar överkropp el. bikini) i butiker, men utomhus är det helt ok.
    Tycker inte heller att det är okej att gå halvnaken i en affär. Men varför man inte skulle kunna gå barfota förstår jag inte. Har nog aldrig förstått grejen med skor.
  • Frontline
    Anonym (barfota) skrev 2013-06-21 00:04:30 följande:
    Fast vem skulle du helst vilja stå bakom i kön - en svettig gubbe utan tröja eller en tjej utan skor? Tycker inte ens att det är jämförbart. Skrattande
    HAHAHA står alla dagar i veckan bakom en tjej utan skor istället för en dag bakom en svettig gubbe utan tröja...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • mamita64

Jag gillar absolut inte när folk går barfota i butiker.
    Fattar inte hur man kan gå barfota i stan på trottoarer och gator.
    Jag har inte sockar på mej på hela sommaren om jag slipper, men helt barfota går jag här hemma, på stranden och på gräsmattor

• Anonym (barfota)
    Frontline skrev 2013-06-21 00:11:04 följande:
    HAHAHA står alla dagar i veckan bakom en tjej utan skor istället för en dag bakom en svettig gubbe utan tröja...
    Haha, tänkte väl det! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (barfota)
    mamita64 skrev 2013-06-21 00:12:18 följande:
    Jag gillar absolut inte när folk går barfota i butiker.
    Fattar inte hur man kan gå barfota i stan på trottoarer och gator.
    Jag har inte sockar på mej på hela sommaren om jag slipper, men helt barfota går jag här hemma, på stranden och på gräsmattor
    Vad är det som är så fel med att gå barfota då? Glad
  • Zayco

Jag skulle självklart uppmärksammas på detta, eftersom man inte ser det varje dag.. Men skulle inte tycka något speciellt mer än att bli orolig att personen inte ska få glas eller grus i foten/göra illa sig haha ;P

• Anonym (barfota)
    Zayco skrev 2013-06-21 00:15:44 följande:
    Jag skulle självklart uppmärksammas på detta, eftersom man inte ser det varje dag.. Men skulle inte tycka något speciellt mer än att bli orolig att personen inte ska få glas eller grus i foten/göra illa sig haha ;P
    Bra inställning Cool
  • Queenie70
    Anonym (barfota) skrev 2013-06-20 23:56:04 följande:
    Wow... psykiskt sjuk. Hahaha. Det var det värsta.

Bra att ni andra inte har något emot det! 

Jag har ingenting emot det alls, det handlar bara om en automatisk tanke som jag skulle få och som givetvis inte tål närmare analysering.
Svar på tråden Gå barfota?