• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • himla

tack ... ja just nu svävar jag lite på moln igen ...känsla såsom när jag fick första +et ... har inte riktigt vågat släppa faran med att vara äldre... Men NU ska jag bara njuta !

När jag fick grav. diabetes förra gången hade jag kontakt med en tjej som har riktig diabetes .. HON VAR GULD VÄRD... hon hjälpte mig såå mycket när jag då mådde såå dåligt ! Jag har tagit till mig alla hennes råd igen nu och ja mycket är ju sån LCHF diet ... det verkar funka även denna gången så här långt ... Nu har jag inte gått all in ... denna gången så nu ska maken å jag lägga lite mera tid på maten å göra det rätt ... det är långt till mars

Tack för stöd ... återkommer gärna om jag får några frågor !     

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • Novalie2013

Nu är de Inge roligt.. Blöder .. Vaknade å gick på toa å de är mycket blod... Ska ringa bm kl8 så troligtvis blir de Falun direkt .. Men nu är jag väldigt nervös att jag fått mf om inte på båda så på en .. Försöker hålla mig lugn då jag hade liknade med dottern ... Men dock typ v 10-11.. Nu är jag i v. 14+0...

• Polarlantis
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 07:33:10 följande:
    Nu är de Inge roligt.. Blöder .. Vaknade å gick på toa å de är mycket blod... Ska ringa bm kl8 så troligtvis blir de Falun direkt .. Men nu är jag väldigt nervös att jag fått mf om inte på båda så på en .. Försöker hålla mig lugn då jag hade liknade med dottern ... Men dock typ v 10-11.. Nu är jag i v. 14+0...
    Åh nej vilken ångest! Många kramar och jag håller alla tummar för dig!!!!! Hoppas det går bra!!!
  • frukarlssonn

Åh neej, håller mina tummar så otroligt hårt för dig nu Novalie!!! Hjärta Kram!!!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • yeenie
    Novalie2013 skrev 2013-09-06 07:33:10 följande:
    Åh herreugud, nej :( Jag håller också tummarna stenhårt!!! KRAM
  • Novalie2013

Hade skrivit mer på de förra inlägget, men verkat som de försvunnit ..:-/
    Det jag skrev va att de värsta just nu är väntan tills man vet ... Tack för erat stöd de hjälper mycket just nu..

• Pixlar

Jag förstår att väntan är det värsta just nu. Försök tänka positiva tankar och låta bli att titta på klockan för mycket. Kanske ta en varm dusch? Är du ensam med dottern?