BF Mars 2014
Kanon
kul med ett till ul
Kanon
kul med ett till ul
Nej inte mår ni bra av att de inte fungerar å jag hade tagit samma beslut ! Jag beslutade mig efter 2,5 månad med dottern att nu får de va nog.. Å gud så nöjd hon vart efter det ! Superglad tjej som nästan aldrig gnällde utan bara "sa till" .. Är riktigt nöjd över mitt beslut , trots vad som ska va bra å inte , .. Men som sagt hellre mår jag bra och dottern då givetvis .. Än att må dåligt .!
Väldigt passande namn på bm
hehe
Juliaannaeva: de är alltid bättre å kolla om man är orolig.. Men som sagt du har kommit in i veckorna där du kommer må bättre osv.. Så jag tror absolut att allt ser bra ut
Skön å slippa banden å få må bättre
krya på dig ang förkylningen
Kanon
Börjar känna mig nervös över att allt kommer att gå åt fanders :-/ men det är bara å bita ihop... Tänka på nått annat istället
Nej inga tecken , men får den känslan ibland bara,
Nej tyvärr ser jag inte din bild
Ibland är fl så där när man skriver.. De är buggar ... Men bilden vet jag inte varför den inte syns
Jag har en stor en ( howavart/Pyrenée ) de är som en leonberger .. Va oxå otroligt nervös över det .. Men dom säger att det ite märks på barnet förrän efter c:a 6 månader å framåt .. Å jag har inte märkt något på min dotter ännu.. Risken minskar oxå betydligt om igen av er mamma/pappa är allergiska ... Men de är ju ingen garanti.. Tyvärr :-/
V.14 idag då... Känns som denna graviditet går mycket fortare :-/ men de är ju visserligen skönt då men
Vi har katter vi med 3 st, men dom flytta ut i garaget när vi fick hem våran valp.. Dom tyckte inte om den i början .. Så de problemet har inte jag ... Skönt iaf ett mindre bekymmer ... Hunden ligger aldrig i sängen utan har sin egna sköna säng
vilket han är nöjd med
idag blir det en sväng till Uppsala å hämta dopklänning.. Hoppas den passar
annars har jag en vecka på mig å fixa en ny... Åker hem imorn kväll
utan barn
jag får åka själv å mannen har lilla Novalie
känns ganska skönt faktiskt
men kommer sakna henne så otroligt mycket
Ja de är superskönt å bara åka å handla själv ibland
å sen har jag turen att jag har jobbet i samma by som jag bor
ska bli skönt att åka iväg men lite tomt .. Men som sagt både mor å far behöver lite egen tid ibland ..(synd bara att egentiden inte är en kväll/dag med mannen) men det kommer
. Även om man älskar sina barn så behövs det som sagt