Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Nej inte mår ni bra av att de inte fungerar å jag hade tagit samma beslut ! Jag beslutade mig efter 2,5 månad med dottern att nu får de va nog.. Å gud så nöjd hon vart efter det ! Superglad tjej som nästan aldrig gnällde utan bara "sa till" .. Är riktigt nöjd över mitt beslut , trots vad som ska va bra å inte , .. Men som sagt hellre mår jag bra och dottern då givetvis .. Än att må dåligt .!

Väldigt passande namn på bm hehe

Juliaannaeva: de är alltid bättre å kolla om man är orolig.. Men som sagt du har kommit in i veckorna där du kommer må bättre osv.. Så jag tror absolut att allt ser bra ut

• Novalie2013

Börjar känna mig nervös över att allt kommer att gå åt fanders :-/ men det är bara å bita ihop... Tänka på nått annat istället

• Novalie2013

Ibland är fl så där när man skriver.. De är buggar ... Men bilden vet jag inte varför den inte syns

• Novalie2013

Jag har en stor en ( howavart/Pyrenée ) de är som en leonberger .. Va oxå otroligt nervös över det .. Men dom säger att det ite märks på barnet förrän efter c:a 6 månader å framåt .. Å jag har inte märkt något på min dotter ännu.. Risken minskar oxå betydligt om igen av er mamma/pappa är allergiska ... Men de är ju ingen garanti.. Tyvärr :-/

• Novalie2013

V.14 idag då... Känns som denna graviditet går mycket fortare :-/ men de är ju visserligen skönt då men
    Vi har katter vi med 3 st, men dom flytta ut i garaget när vi fick hem våran valp.. Dom tyckte inte om den i början .. Så de problemet har inte jag ... Skönt iaf ett mindre bekymmer ... Hunden ligger aldrig i sängen utan har sin egna sköna säng vilket han är nöjd med idag blir det en sväng till Uppsala å hämta dopklänning.. Hoppas den passar annars har jag en vecka på mig å fixa en ny... Åker hem imorn kväll utan barn jag får åka själv å mannen har lilla Novalie känns ganska skönt faktiskt men kommer sakna henne så otroligt mycket

• Novalie2013

Ja de är superskönt å bara åka å handla själv ibland å sen har jag turen att jag har jobbet i samma by som jag bor ska bli skönt att åka iväg men lite tomt .. Men som sagt både mor å far behöver lite egen tid ibland ..(synd bara att egentiden inte är en kväll/dag med mannen) men det kommer . Även om man älskar sina barn så behövs det som sagt

Svar på tråden BF Mars 2014