Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Ojdå, ja som sagt nån gång ska va den första
    Här är en till höst/vinter människa vill aldrig uppleva höggravid juni/juli/augusti ... Tycker de är varmt nog som de är

• Novalie2013

Lät verkligen inte kul att de va så varmt :-/ inte avundsjuk alls
    Sj fick jag en jacka förra gången jag va gravid ifrån en bekant som gått ner vikt, så den passade utmärkt dom få månader man va stor/höggravid under Dec/jan/feb kommer kanske inte passa iår med två bebbar i magen

• Novalie2013

Välkommen tinapina
    Blir som å "börja om på nytt" igen då tråkigt å må illa men de gör jag med fortfarande :-/ men dock inte gått upp utan ner ...

• Novalie2013

De va en snäll chef
    Min man berättade för våran chef å han vart glad för vår skull å ännu gladare att han fick veta tidigare

• Novalie2013

Okej , näj jag blödde ju så därför har ju jag kikat innan rul.. Två ggr... Hoppas faktiskt de kan bli nån mer gång innan v18-19 :-/ men men bara å vänta ... finns de nån mer som vill lägga upp nån magbild kanske ?

• Novalie2013

Mikaelah , känner du på dig att de är en tjej eller är det ett sålänge namn ? kul å höra nått annat ibland annars brukar de va pyret,lillen,bebben osv

• Novalie2013

Jag har haft blodblandade flytningar till å från , från v 7 .. Har haft vul 2 ggr å alt ser bra ut... Såg väl senast igår att de kom lite blod men sen försvann de igen .. Så jag är inte oroad iaf ...

Svar på tråden BF Mars 2014