Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Okej, ja Molly är fint vi har funderat på namn å de enda vi kommit fram till är ett tjej å ett killnamn... Men de kan ju va två av en sort men iaf .. Våran dotter nu heter ju Novalie , å om de blir en kille å en tjej så har vi funderat på Nelly å Noah ... Men som sagt man vet aldrig

• Novalie2013

Tack mikaelah, som sagt bara funderingar men tror de kommer bli så om de blir pojke tjej som sagt de låter bra tillsammans fanns ju en liten grundtanke i det

• Novalie2013

Sj har jag redan haft inskrivning, men får vänta på tiden till rul tydligen så jag har inget delmål än så länge önskar jag hade de med tanke på hur länge man får vänta

• Novalie2013

Åh, ja mådde jättebra på förmiddagen ( förutom de vanliga besöket på morgonen då) men sen vid klockan 13 så bara tvärvände de.. Åh jag mår skunk... Har ingen mat kvar i magen å ska försöka komma på en middag .. Urk ... ð???

• Novalie2013

Nu är första etappen klar i mina ögon... V.13 idag å illamåendet är kvar men kanske börjar lugna sig.. Beror på vad jag gör då självklart :-/

• Novalie2013

Nej, va tråkigt beklagar verkligen , men hoppas på ny tur snart igen.. Skönt att du får åka upp till karln din så ni kan ta hand om varandra ...

• Novalie2013

Kul att de börjar synas ordentligt sj mår jag illa av kaffet lite till å från , men dricker det ändå på morgon har svårt att va utan den koppen

Svar på tråden BF Mars 2014