BF Mars 2014
Det är inte lätt jämt !
men eloge till att ni kämpar
Det är inte lätt jämt !
men eloge till att ni kämpar
Har oxå saltgurka (hela) som en craving... Gröna äpplen hade jag ett par veckor men inte nu., men däremot hela grav med dottern ... Jordgubbar trycker jag i mig då jag har för lågt järnvärde ...
Vad har man för "symtom" på svamp? Anledningen att jag undrar är för att jag tog dom där vaginala tabletterna 3 dagar. Å de sägs att man kan få svamp av de, skulle va skönt å veta lite mer om svampsymtomena eftersom jag aldrig haft de?
Okej, nej det kändes ju lite fel å ta medicin som kan ge mig en annan "sjukdom"... Men jag har väl inte de där symtomena riktigt, utan flytningar har jag ju ändå, men klia behöver jag inte göra, bara går på toa som en galning men de är ju två som trycker på så... Men de blir väl en kul överraskning om man får de med då...
Okej, tack för tipsena fru Karlsson , låter som en riktig plåga å ha de så vingård hoppas jag slipper ....
Har oxå läst att applikatorn ska inte användas samtidigt som jag hört att det inte ska va nån fara .. Men men internet är lite som det är, så länge man lyssnar på läkaren ska man väl kunna hålla sig lugn iaf ...
Åhhhhh filidutter .... Det va mitt favorit godis när jag va yngre !! Såå jäkla gott ...
Sj gick jag in i vecka 12 igår
11+1 idag
å jag hoppas verkligen att illamåendet å sånt kommer försvinna som sist
gick över i v 13
Vingård
Men hur kunde hälften försvinna .. Vingård
*vi får
Jaja skrev mer men skit samma verkar inte komma med
Ja men då har du de iaf utrett å "proffs" hjälp.. Skönt de iaf