Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Jag fick börja dricka kaffe med mjölk förra graviditeten för de funkade inte utan mjölk... Så efter de så dricker jag bara kaffe med mjölk ...

Måste fråga er lite ... Har börjat fått genomskinliga flytningar ... Från normala flytningar vita/tunna.. Mm.. Typ.. Svårt å förklara.. Igår kom de ut som en exakt beskrivning av slemproppen förutom blodstrimmorna som kan va med den... Idag kom de ut mera men i "mindre " form.. Allstå inte mycket men tillräckligt igår för att jag började fundera.. Idag funderar jag inte lika mycket eftersom de kom igen.. Men vore kul å veta om nån mer har liknande... Kan inte minnas att jag hade så förra gången men kan säkert ha haft de ..

• Novalie2013

Min mage syns oxå men jag är ju hemma mest så folk ser mig inte men funderar på när man ska berätta för "världen" ... Alla närmsta vet ju som sagt... Men väntar nog tills efter dopet då alla i släkten vet... Är ju bara två veckor kvar så magen kanske kan hålla sig lugn tills dess tycker jag

• Novalie2013

Okej, men va dom genomskinliga å gummiaktiga typ gelé form.. Hahaha sjuk man låter... Ja koffeinfritt körde jag med förra gången å kommer säkert bli så nu med ... iaf när man märker att de blir "många" koppar .. Då brukar jag iaf tänka mig för

• Novalie2013

Sammandragningar känner jag av lite till å från... Men om de beror på nått har jag nog ingen koll på :-/ har känt mina bebbar idag , det va mysigt å få tillbaka den känslan .. Va ju inte så länge sen så jag har ju full koll mysigt illamåendet finns kvar , men börjar sakta bli bättre sugen men inte hungrig, så de blir typ äpple eller liknande å tugga lite på så märker man inte av illamåendet ... Å täppt i näsan är jag oxå :-/ men ingen näs spray används här

• Novalie2013

Kommer inte heller göra kub då man inte blir erbjuden de under 35 tror jag de är.. Är bara 26 så..sen kommer jag få gå på fler kontroller eftersom jag har två.. Men än så länge får jag vänta tills rul :-/ bara v.13 nu så de känns som en bit bort :-/

• Novalie2013

Är de nån annan som får ont i magen av dessa jäkla järntabletter? Försöker ta typ varannan dag men de hjälper inte .. Å varannan dag kör jag på blutsaft 20 ml ... De funkar bättre men de ger ju inte så mycket istället ...

• Novalie2013

Nej jag klarade mig ganska bra utan förra gången för jag hade så högt värde.. Men denna gång började jag på lågt å de går inte uppåt vad jag vet så de e bara å knapra.. Blir absolut inte dålig kanske mer "hård" men de är magontet jag har problem med .. De är som konstant magknip ... Riktigt jobbigt...

• Novalie2013

Att du gått ner ( stuvadvitkål) är ingen fara , vissa gör de i början .. Men sen tar de fart åt andra hållet .. Sj gick jag ner 2,5 kg i början förra gången å denna gången 1 kg så det är ingen fara , (under förutsättning att du inte redan är superdupersmal då)

• Novalie2013

Sj har jag dock ätit salami å brie macka för typ en vecka sen , men känner mig inte orolig.. Kunde inte motstå men nu har de lugnat sig med den längtan nu känner jag mer för vatten å bröd hahaha sjukt de kan bli

Svar på tråden BF Mars 2014