Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Magsmärtor har jag kanske haft men väldigt milda ,,, å ryggen kan jag få ont i till å från .. Fast i övre delen .. Är oxå i v 16 .. Å e helt slut som människa känns de som... Jag orkar ingenting .. Är en plåga å gå till brevlådan 100 m totalt fram å tillbaka .. Men kan bero på att jag har två oxå.. Att jag känner såhär redan ..

• Novalie2013

Tråkigt med cancern :-/ mamma min håller på å undersöks nu för lungcancer så vi får väl se vad dom säger ...
    Men men
    Idag har mannen å jag varit på bröllop men lämnade det fina paret efter kyrkan ... Kände inte för att gå på (suparparty) där barn inte va "välkomna" så vi åkte ner till vattnet med en varsin macka å hade vårat "sista" vattenmys vi båda gillar vatten sen åkte vi hem till farmor som tagit hand om våran tös hela dagen åh det bästa är att hon visade att hon saknat oss (mest mig i detta fallet när hon va astrött) 7 mån å hon kröp upp i min famn å bara va helt still å pilla på mitt halsband ... (De är ingen mysis annars) hahaha ... Underbar känsla

• Novalie2013

Jo, tyvärr är cancer rätt vanligt så oftast känner man nån eller så är det nån i släkten som drabbas... Jag hoppas oxå att det inte är något på mamma å att allt ser bra ut... För vad ska man göra utan henne (har ingen pappa då han dog när jag va 18) ..

Jaja... Idag är min hosta olidlig å huvudvärk molar på... Men annars känns de som en bra början på dagen

• Novalie2013

Tack., ja den här hostan är jobbigt... Spelar ingen roll vad man gör .. Hoppas den vill försvinna snart
    Ja folk brukar se innan man säger nått .. Men man vågar inte fråga
    Jag såg en tjej på bröllopet igår som försökt läääänge å skaffa barn .. Hon grattade oss till dottern å bebbarna i magen .. Såg att hon va gravid men hon sa inget .. Frågade en som umgås med henne å hon sa att hon va i v17 glad för hennes skull . Men som sagt man säger ju inget om dom inte tar upp de själva :-kr

• Novalie2013

Prinsessan på ärten..
    Att du inte är hungrig längre .. Jag kan hjälpa dig på traven att inte tänka på det
    Är inte ett dugg hungrig inte ens sugen å har inte varit de på länge nu.. Har heller inte gått upp något ...

Jag fick ju se mina den 5 sep, så jag ska inte klaga igentligen men tycker de är trist att tiden går sakta men känner mina små nästan varje dag å magen börjar bli ivägen.. (Speciellt på kvällen då man ätit å sånt så de är trängre för dom ) men men , värre blir de.. Förra gången kom jag inte ut soffan själv så vi får se när de händer igen

• Novalie2013

En bra tanke å ha .. Tog tid å känna dottern då jag oxå hade i framvägg så de är inget å stressa över

• Novalie2013

Ja , det är oxå lite individuellt hur man känner när sparkarna väl kommer , min tös va cool lugn på natten å livlig på dagen så jag hade det rätt mysigt ändå.. ( inte när hon träffade revbenen ! )
    Ang, alien filmer .. Tänkte på samma sätt som du första gången , (fast jag tittar inte så ofta) man får lite sjuka tankar men de går över det byts ut mot ständigt bebiskoll när h*n kommer ut

• Novalie2013

Ang, ta med barn till rul .. Min dotter är 7 mån så jag har inte det bekymret.. Den enda jag vill är med är mannen min.. Känns som att man skulle behöva de stödet om de skulle vara nå fel (som ni säger) .. Inte lätt sånt där.. Man är nog nervös varje gång man lägger sig där... åh de där med mat ... Blä de är en plåga varje dag... Blir lite orolig när alla säger att man ska helst gå upp första tiden med tvillingar ... Men de gör inte jag.. Å samma med dottern... Får väl se hur dom mår på rul .. Man kan ju liksom inte tvinga i sig för de kommer iaf upp ... Jag hoppas att allt är i sin ordning men jag är supernervös inför rul.. Har väl minst 3 v kvar innan å här är dom då fan inte snabba så jag får väl inte mitt rul förrän v. 20 ... Suck har inte ens fått tiden i brevlådan än.. Men väntar tappert varje dag

• Novalie2013

Nej dom är ju så här.. Man får ingen tid av bm utan man får vackert vänta på posten... Så lite tungt är de å inte fått nån tid ens... Men kände nån av mina bebbs nyss så blev lite gladare för stunden tänkte försöka sätta in en bild på magen idag , kanske fler vill göra de ?
    Jag är glad så länge kilona håller sig borta, å verkligen med tanke på att de är två... Men lite nervös blir man när man tänker på vart de ska sluta

Svar på tråden BF Mars 2014