Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Ja sånna män är sällsynta men man får lösa de med att man går åt varsitt håll om de finns intressanta saker för båda

• Novalie2013

Så ska du absolut inte känna, det kunde varit vem som helst av dina kollegor .. Tänk på dig själv nu i första hand.. Inte lätt jag vet .. Jobbar oxå på liten firma å ont om folk hela tiden.. Det är Inge kul å ha ont hela tiden heller :-/ :/)

• Novalie2013

Aha, okej .. Ja de är ju som sagt inte fullproppat med vårdpersonal direkt .. Så förstår hur du känner.. När jag gick på min sjukskrivning/graviditetspenning så blev de bara 3 st som skulle göra 5-6 personers jobb.. Så de kändes.. Men jag pratade med chefen tidigt och vi löste det på bästa sätt under min halvtids sjukskrivning först å sen heltid .. Idag har dom blivit betydligt fler , så de klarade av allt trots att jag vart gravid men mycket pga att jag berätta tidigt så han kunde planera när jag vart gravid denna gång hade han precis börja planera för min återkomst så han fick en smärre chock när han insåg att jag skulle va borta minst 1,5 år till men han gratulera å va glad ändå de är aldrig kul å gå hem när man vet att sina kollegor behöver en... Men allt löser sig till slut

• Novalie2013

Ja vissa kan ju tyvärr va så fru Karlsson :-/ tragiskt tycker jag då de är en del av livets gång ....

• Novalie2013

Fru karlsson.. Okej , ja då är de inte lätt såg att du va uppe före tuppen när du skrev åh jag som känner mig knappt vaken nu hua va tidigt

• Novalie2013

Hihi vi är fler som undrar
    Sj sover jag som en kratta... Snurrar så mycket så jag är på väg å ramla ur sängen flera ggr på natten

• Novalie2013

Nej absolut inte många av oss som har svårt att sova, eller har ett jobb ännu å åka till va bara jag som va så trött i morse så jag såg i kors , å tyckte att 5 va ännu tidigare

• Novalie2013

bra tips iaf :) åh gu va mina små sparkas :/ mysigt men mindre skönt när man inte är beredd :P

Svar på tråden BF Mars 2014