BF Mars 2014
Haha ja precis, de är fasiken inte lätt med namn
Haha ja precis, de är fasiken inte lätt med namn
Ja sånna män är sällsynta
men man får lösa de med att man går åt varsitt håll om de finns intressanta saker för båda
Så ska du absolut inte känna, det kunde varit vem som helst av dina kollegor .. Tänk på dig själv nu i första hand.. Inte lätt jag vet .. Jobbar oxå på liten firma å ont om folk hela tiden.. Det är Inge kul å ha ont hela tiden heller :-/ :/)
Aha, okej .. Ja de är ju som sagt inte fullproppat med vårdpersonal direkt .. Så förstår hur du känner.. När jag gick på min sjukskrivning/graviditetspenning så blev de bara 3 st som skulle göra 5-6 personers jobb.. Så de kändes.. Men jag pratade med chefen tidigt och vi löste det på bästa sätt under min halvtids sjukskrivning först å sen heltid .. Idag har dom blivit betydligt fler , så de klarade av allt trots att jag vart gravid men mycket pga att jag berätta tidigt så han kunde planera
när jag vart gravid denna gång hade han precis börja planera för min återkomst så han fick en smärre chock när han insåg att jag skulle va borta minst 1,5 år till
men han gratulera å va glad ändå
de är aldrig kul å gå hem när man vet att sina kollegor behöver en... Men allt löser sig till slut
Ja vissa kan ju tyvärr va så fru Karlsson :-/ tragiskt tycker jag då de är en del av livets gång ....
Fru karlsson.. Okej , ja då är de inte lätt
såg att du va uppe före tuppen när du skrev
åh jag som känner mig knappt vaken nu
hua va tidigt
Hihi vi är fler som undrar
Sj sover jag som en kratta... Snurrar så mycket så jag är på väg å ramla ur sängen flera ggr på natten
Nej absolut inte
många av oss som har svårt att sova, eller har ett jobb ännu å åka till
va bara jag som va så trött i morse så jag såg i kors , å tyckte att 5 va ännu tidigare
bra tips iaf :) åh gu va mina små sparkas :/ mysigt men mindre skönt när man inte är beredd :P