Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Ja alfa, de är som kramp i vaderna .. Men de gör så ont så de är som fru Karlsson säger .. Upp å hoppa ur djupsömn för att få bort de

• Novalie2013

Åh idag har man varit hos tandläkaren fattigare å ännu ondare än innan!! Ingen rekommendation å laga en tand längst bak längst upp... Dom lutar stolen bakåt så pass mycket så man ser stjärnor !!

Efter 20 min..
    Tandläkaren- oj, börjar du få ont i ryggen?
    Jag - JA
    Tand- men de är inte så mycket kvar.
    35 min senare ... Så nu är du klar , å så berättade hon va de kosta .. Välkommen åter !

Jag va inte glad efter de besöket...

• Novalie2013

Så här ser vagnen ut som vi köpte iaf :) Bara hoppas allt går bra hela vägen nu :P annars går de ju som sagt å sälja igen :( :)
  • Novalie2013

Jo, man är ju tvungen efter jag fick dottern så gick hörntanden av på mitten, så haft en provisorisk lösning ett halvår nu. Så de a dags å laga innan visdomstanden växt ut klart.. Den är halvvägs ut nu å de verkar som den kommer "landa" på ett bra ställe.. Så bäst å laga innan de blir för tätt jag har Inge problem med tandläkare men denna va så otrevlig så jag höll på klappa till henne:-/ men jag behöll mitt lugn vet inget om varken brio eller emmajunga , men när jag kollat har jag valt bort dom på känsla , har även känt å klämt i butik å nöjd blir jag inte ... Så därför blev de en annan

• Novalie2013

Ska vi åka fru Karlsson hahahaha idag skulle jag fan kunnat gjort de.... Är på riktigt irriterat humör .. skulle vart skönt å kommit bort en stund men men man får va hemma , å njuta av tiden med tösen å symaskinen som gått i två dagar nu

• Novalie2013

Ja de skulle varit trevligt med en "tjejdag" och shoppa lite skön avkoppling å bara komma hemifrån nej jag har aldrig varit där, de har liksom aldrig funnits tid

• Novalie2013

Sånt hatar jag med !! Fast de är tvärtom här när mannen är inne på jula tex han tar GOD tid på sig å titta på allt! Han brukar va rätt duktig på att inte gnälla på tiden men vet man med sig att de tar ett par timmar, då får han va hemma

• Novalie2013

Ja foglossning är Inge kul!! De vill man inte ha.. Själv har jag haft de i flera veckor, så de gäller å planera dagarna vi tog reda på kön med dottern å kommer göra de denna gång oxå, min man vill ha tid på sig å hitta namn säger han så då får de bli så. Jag hade nog kunnat vänta men kul å få veta oxå

Svar på tråden BF Mars 2014