BF Mars 2014
Ja alfa, de är som kramp i vaderna .. Men de gör så ont så de är som fru Karlsson säger .. Upp å hoppa ur djupsömn för att få bort de
Ja alfa, de är som kramp i vaderna .. Men de gör så ont så de är som fru Karlsson säger .. Upp å hoppa ur djupsömn för att få bort de
Åh idag har man varit hos tandläkaren
fattigare å ännu ondare än innan!! Ingen rekommendation å laga en tand längst bak längst upp... Dom lutar stolen bakåt så pass mycket så man ser stjärnor !!
Efter 20 min..
Tandläkaren- oj, börjar du få ont i ryggen?
Jag - JA
Tand- men de är inte så mycket kvar.
35 min senare ... Så nu är du klar , å så berättade hon va de kosta .. Välkommen åter !
Jag va inte glad efter de besöket...

Jo, man är ju tvungen
efter jag fick dottern så gick hörntanden av på mitten, så haft en provisorisk lösning ett halvår nu. Så de a dags å laga innan visdomstanden växt ut klart.. Den är halvvägs ut nu å de verkar som den kommer "landa" på ett bra ställe.. Så bäst å laga innan de blir för tätt
jag har Inge problem med tandläkare men denna va så otrevlig så jag höll på klappa till henne:-/ men jag behöll mitt lugn
vet inget om varken brio eller emmajunga , men när jag kollat har jag valt bort dom på känsla , har även känt å klämt i butik å nöjd blir jag inte ... Så därför blev de en annan
Mee too! Har faktiskt aldrig varit där
Ska vi åka fru Karlsson
hahahaha idag skulle jag fan kunnat gjort de.... Är på riktigt irriterat humör ..
skulle vart skönt å kommit bort en stund
men men
man får va hemma , å njuta av tiden med tösen å symaskinen som gått i två dagar nu
Ja de skulle varit trevligt med en "tjejdag" och shoppa lite
skön avkoppling å bara komma hemifrån
nej jag har aldrig varit där, de har liksom aldrig funnits tid
Smaken är som baken
å tur är väl det yeenie
Sånt hatar jag med !! Fast de är tvärtom här när mannen är inne på jula tex
han tar GOD tid på sig å titta på allt! Han brukar va rätt duktig på att inte gnälla på tiden men vet man med sig att de tar ett par timmar, då får han va hemma
Ja foglossning är Inge kul!! De vill man inte ha.. Själv har jag haft de i flera veckor, så de gäller å planera dagarna
vi tog reda på kön med dottern å kommer göra de denna gång oxå, min man vill ha tid på sig å hitta namn säger han
så då får de bli så. Jag hade nog kunnat vänta men kul å få veta oxå