Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Själv har jag inte rul förrän den 14 de men foglossning å trötthet hänger kvar... Å så sparkar ifrån busarna annars känns de rätt så bra.. Vaknade dock av världens sendrag kl 5 imorse.. Trodde jag skulle dö av smärta ;-( å den grejen att jag snurrar så mycket så jag nästan ramlar ur sängen är Såå jobbig... Vaknar ju iaf innan jag ramlar så de är tur... Mina små har bestämt sig för att sparka tillbaka på vår dotter när jag bär henne tösen är olidig på skötbordet just nu sparkas å ska vända sig om hela tiden.. Man blir ju tokig

• Novalie2013

Vi ska kolla könen, dels för att de är två å dels för att mannen har bekymmer å bestämma namn

• Novalie2013
    mysigt med hicka pixlar sj så behöver jag inte tvivla på rörelser nå mer.. Dom sparkar så dom nästan kommer ut ibland har inte känt hickan än men de kommer v.19 igår så idag är de 9 dagar kvar till rul... Nedräkning pågår magen ska vi inte tala om.. Är inte långt ifrån storleken jag va när jag va fullgången med dottern... Börjar bli jobbigt å stå vid diskbänken .. Hahahs
  • Novalie2013

Ja vi hoppas på att alla får känna snart såg i min bok som jag skrivit om dottern att jag kände fladdret första gången v15-16 och sen kände jag dom riktiga sparkarna v.22-23 så de är olika

• Novalie2013

Männen har ju tyvärr svårt å se det från vårat perspektiv tyckte inte min man brydde sig om min oro i början heller men tror jag missade hans signaler lite.. Han var oxå orolig men visste inte hur han skulle prata om de.. Men han hjälper till så gott han kan, å lyssnar iaf vad som oroar mig även om han inte känner på samma sätt som jag.. Blir ju alltid värre för den gravida med alla hormoner

• Novalie2013

De är väl oxå därför vi sitter å pratar med andra i samma sits, för att kunna få stöd å svar på konstiga frågor och speciellt oro..

• Novalie2013

Mja, karlar är ju inte så pedagogiska.. Åtminstånde inte alla om jag säger så.. De finns ju en del som har lätt å prata å förstå.. Men många gör det inte...

• Novalie2013

Hahaha ja, klumpig är bara förnamnet ibland tur man tycker om dom ..

Har oxå blivit hungrigare , men allt beror på hur man känner sig.. Ibland är jag hungrig men inte ett dugg sugen på å stoppa i mig något

Svar på tråden BF Mars 2014