Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

Hahaha tänkte inte på de fören du skrev de ja de va enkelt
    Trodde jag skulle få en mycket senare tid men fick iaf en hyfsad tidigt

• Novalie2013

Tycker att de vart väldigt dåligt skött av läraren.. Man säger inte så till barnen (tänkte på -säg sanningen å vara sur) speciellt inte när barnen tror att dom ska bli arga.. Hon kunde ha skött de snyggare å bara sagt att- oj , ja men då får vi ha bättre koll på dom där rackarns skorna ..
    Med en liten glimt i ögat..
    Nu har ju inte mitt barn börjat ännu å jag har ingen aning om hur de kommer bli när hon börjar i februari.. Men vi får väl se .. Men jag tycker iaf du gjorde rätt å sa till.. För de är fan kallt ute!!

• Novalie2013

Gick in i v,17 igår å känner mig fortfarande hyfsat gravid faktiskt känner fladder,trött,foglossning... Å nästäppa till förbannelse !! Idag har jag dessutom fått två rejäla "sparkar" vilket jag inte riktigt kan fatta .. Tycker inte att dom borde klara av de än. Måste va nått annat men de kändes kan jag säga.. Och som sagt 3 veckor kvar till RUL å jag längtar ihjäl mig.. Samtidigt som man blir lite nervös... Vi kommer fråga om kön. Mannen bestämde det denna gång... Ska bli kul å få veta ... Hoppas lite på en av varje men blir superglad för vilket som

• Novalie2013

Kanonfin vagn stuvadvitkål hoppas att den funkar som du vill
    Inge kul å bråka men ibland blir de så :-/ hoppas idag blir bättre som sagt

Välkommen got2b

• Novalie2013

Skönt att du är glad pixlar så de ska va å den tidigvåren kommer med stormsteg.. Exakt vid den här tidpunkten förra året satt jag lika gravid å väntade men skönt å va gravid på vintern (förutom risken att halka) och de tråkiga att jag för andra året i rad får stå längst nere i skidbacken å se på när syrrans 9 åriga son åker de är ju kul , men jag älskar att åka sj oxå

Crazymee: det är en Yamaha FZ6-N å jag köpte den förra året... Har hunnit åkt kanske 10 ggr i år.. Men vi kom fram till att det inte kommer finnas nån tid (eller barnvakt ) de närmsta 1,5-2 åren så det är bara att blunda å sälja den förlorar så mycket i värde på att bara stå så sånär de bättre att använda pengarna till barnen...

• Novalie2013

Jag tyckte att de va lugnt när vi fick tösen (köpte hojen när jag va gravid ) men nu nä de blir 3 barn totalt så då vart de mycket svårare ...så då får man inse å ge upp man får nått annat underbart istället och kag har gott om tid att köra sen är ju bara 26 så jag hinner nog med ett par hojar till

• Novalie2013

Har oxå vaknat halva natten för de där jäkla sendragena i vaderna !! Toalett besöken är mycket mer under dagen .. Men jag är en sån som kan gå en hel dag utan att behöva toan... Innan jag vart gravid då

Svar på tråden BF Mars 2014