• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • stuvadvitkål

Här är en till som tappat suget helt från kaffe ,cola o cigg mår dåligt bara jag tänker på det :S bra på ett sätt då det var lätt att sluta röka :)

• anaconda

Då va första samtalet avklarat! Hälsosamtalet va ganska tråkigt, vi hade i grupp och fick se en video om fosterdiagnostik samt att bm prata lite! Imorgon är de vul som gäller och sen nästa vecka på torsdag så har vi inskrivning :)

• iSawas
    Marinero skrev 2013-07-29 16:37:39 följande:
    I början av graviditeten har jag mått ganska olika, har två flickor. Med första kände jag mig jättegravid direkt medans med andra kände jag inget förrän i mitten på graviditeten, det enda va lite stick i magen ett fåtal ggr.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
    Okej, ja denna skiljer sig helt från sonen så vi undrar om de kan vara en tjej.

Vi skall på VUL på torsdag då vi har er missfall bakom oss och nu har min frus nästan alla symptom försvunnit förutom bakre fogarna å lite ömmande bröst.

Skall bli kul å se hur Knoddis mår på torsdag.
  • juliaannaeva

Tji fick jag för att jag sa att illamåendet är på g bort... Spydde precis när jag öppna min dotters barnmats burk! Bläääää vad de luktar :o

• lills

Lycka till på torsdag iSawas! Håller tummarna!. Idag har jag beställt en bugaboo donkey;)

• sweeet85

Nu var det ett tag sen jag var inne. Har haft fullt upp på semestern, sista veckan nu så då tar jag och dottern det lugnt. har oxå tappat suget på te och cola. Vatten som gäller för min del. Däremot är jag väldigt sugen på frukt hela tiden. Och så måste ja äta var tredje timme för att slippa må illa. Just nu funkar det bra. Får se hur det kommer gå när jag börjar jobba igen nästa vecka. Tur man börjar jobba en kort vecka. Är ledig på tisdagen. Så då ska jag på inskrivning och vul. Ska bli spännande.

• Malin8803
    Melody 88 skrev 2013-07-30 08:52:01 följande:
    Är det nån annan här som har svårt att äta / dricka  något som ni är van att äta / dricka? 
    För mig är min vana te, men ju längre in i graviditeten jag kommer ju mer blir jag äcklad av teet :( tvingar i mig 2-3 klunkar sen vill jag inte ha mer, är störande gillar ju te i vanliga fall... 
    Jag får inte i mig vanlig lagad mat längre,äter de jag kan.
  • Malin8803
    anaconda skrev 2013-07-30 10:22:37 följande:
    Då va första samtalet avklarat! Hälsosamtalet va ganska tråkigt, vi hade i grupp och fick se en video om fosterdiagnostik samt att bm prata lite! Imorgon är de vul som gäller och sen nästa vecka på torsdag så har vi inskrivning :)
    Oj fick du göra sånt på hälsosamtalet?
    Vi fick bara prata om hur jag mår o så sa hon va man inte ska äta typ sen va de klart. tog 20 minuter.
    Lycka till imorrn :D uppdatera sen :)
  • frukarlssonn

Jag har älskat kaffe under hela mina graviditeter lika mkt som jag älskar det när jag inte är gravid

Olivia 090610 ~ Freja101020
Svar på tråden BF Mars 2014