Novalie2013 skrev 2013-07-31 08:53:41 följande:
Lycka till idag

.. Själv dricker jag kaffe som vanligt på morgonen .. Men kan inte dricka kolsyrat längre

ingen större förlust

önskar mina cigg smakade illa oxå , för jag har grymt svårt å sluta med de... Jag blir superstressad bara jag tänker på det ;-( jaja vi får se hur det går .... Gaser i magen finns det gott om å speciellt på kvällen ... Vad kul att ni köpt eller är på väg å köpa vagn.. Men hur vågar ni? Själv är jag superfeg:-/ visserligen väntar jag två å det är väl den största anledningen till att jag väntar så länge jag kan.. Samtidigt som dottern behöver en större "liggvagn" om hon nånsin ska kunna sova ute i en vagn igen. Fattar inte hur vissa vagnar kan ha så liten ligglängd

jaja man lär sig av sina misstag... Men den vagnen jag har är en kombi så sittvagn till henne har jag ju... Men vågar knappt titta på en tvillingvagn med tanke på allt som kan hända ...
Jag vågar inte riktigt heller köpa vagn eller något sådant än. Jag har inskrivning om 4 veckor. Samma här med gaserna, speciellt på kvällen. Igår var vi ute och åt med min sambos familj då hans pappa fyllde år och helt plötsligt fiser jag ganska högt. Ganska pinsmat, hehe.
Lycka till med att sluta röka :)