• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Novalie2013

Min mage är bara svullen vad jag vet, är mammaledig så gå i mjukisar jämt så jag "känner" inte skillnaden på kläderna men jag är i vecka 8 nu så ligger efter lite jag med.. Men som sagt med tvillingar så kommer det ju troligtvis visa sig tidigare .. Sist gick jag nog till vecka 20 innan folk verkligen såg att man va gravid men nu har jag redan fått mage så kommer ite kunna dölja det speciellt med tanke på att vi bada häromdagen ute å det syntes kan jag lova

• juliaannaeva

Ja min är med jätte svullen! O sen va de ju inte längesen man blev av med gravid magen så antar att livmodern växer lite snabbare denna gång än första!

• SarahO

Jag plussade i morse, och enligt en app på telefonen så ska jag ha BF 27/3-14.

Har inga barn sen tidigare, men hoppas att det går bra att vara med här ändå! :D 

• Malin8803
    Marinero skrev 2013-07-28 08:11:07 följande:
    Absolut, man kan inte göra mer

Inatt hade jag sådana hemska nålstivk i livmodern! Har ju inte knt ett dyft hittills, men nu va det verkligen ordentliga hugg. Ngn mer som har det? Jag har ju inte haft molvärk alls utan känt liiite stick men inget mer.

Ngn som vet om man kan bleka håret som gravid? Ska ju gifta mig om två veckor och bestämde mig för att köra en helblekning för en gång skull i en gyllenblond ton, tills jag helt plötsligt kom på att jag är gravid Tungan ute
    Jag har färgat håret o kommer fortsätta med de.
    så gör de du tycker själv e bäst :)
  • tjejhalmstad

Vi valde att berätta idag ändå för familj/släkt men sa att de inte fick berätta för andra ännu då jag inte kommer berätta för mitt arbete (är fortfarande föräldrarledig) så vill vänta x-antal veckor till innan de får reda på det. 

Efter att alla tagit fika och satt sig och vi skulle ta till oss och sonen så bytte vi tröja på honom till den där det står -Jag sa bli storebror. Tog ett tag innan första såg och sen ett bra tag tills nån annan såg och frågade om tröjan. 

• Malin8803
    tjejhalmstad skrev 2013-07-28 19:13:32 följande:

Jag med :)
    Åh Bf samtidigt då? :D va kul :). vad har du för symptom?
  • tjejhalmstad
    Malin8803 skrev 2013-07-28 19:16:13 följande:
    Åh Bf samtidigt då? :D va kul :). vad har du för symptom?
    Har inte fått nått exakt svar på vilken vecka jag var i då jag gjorde vul förra veckan. Hade ingen mens innan men hade Äl-symtom så jag hade skrivit upp det den 13juni men tar ju tag för ägget sen att fästa m.m så ja räknade från den 16juni och då fick jag idag v.9 (8+0) och det kunde stämma sa hon som gjorde vul :)

Hm har ömma bröst, trött,molvärk/stickningar i magen, hunger/illamående/sug efter saker eller avsmak av saker m.m nästäppa på kvällar. Själv? Första barnet?
Svar på tråden BF Mars 2014