• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • LilyHearts

Jag har fått rejäl avsmak för kaffe alla mina graviditeter förutom denna (än så länge iaf). Känns ganska skumt att dricka det som vanligt varje morgon :)

• iSawas
    lills skrev 2013-07-30 15:59:51 följande:

Lycka till på torsdag iSawas! Håller tummarna!. Idag har jag beställt en bugaboo donkey;)

:)

Vad kul vilken färg?
  • Malin8803
    juliaannaeva skrev 2013-07-30 20:26:06 följande:
    Åh imorgon 08.30 är de dags för vul :D
    Va mys :D uppdatera sen ;)
  • Jessspaaa
    Malin8803 skrev 2013-07-31 06:56:32 följande:
    Va mys :D uppdatera sen ;)
    Vad härligt, som sagt uppdatera senare :)
  • Jessspaaa

Nu är jag uppe. Vaknade av att jagvar jätte hungrig. Så det var ju bara att stiga upp och äta :) 
    Är det någon mer som är väldigt gasig i magen? Jag är det, och det kan vara lite svårt att kontrollera OskyldigSkäms 

• lills

Svart med off white sufletter:) Tänkte börja använda den till sonen som singelvagn direkt när den kommer:)

• LilyHearts

Lycka till idag juliaanaeva :)

Illa funderar på en Buffalo i samma färger eller med beige/brun sufflet.

• Anka77
    lills skrev 2013-07-31 07:26:15 följande:

Svart med off white sufletter:) Tänkte börja använda den till sonen som singelvagn direkt när den kommer:)

Åh så snyggt! Vart beställde du? Går i samma funderingar här ;)
  • Novalie2013

Lycka till idag .. Själv dricker jag kaffe som vanligt på morgonen .. Men kan inte dricka kolsyrat längre ingen större förlust önskar mina cigg smakade illa oxå , för jag har grymt svårt å sluta med de... Jag blir superstressad bara jag tänker på det ;-( jaja vi får se hur det går .... Gaser i magen finns det gott om å speciellt på kvällen ... Vad kul att ni köpt eller är på väg å köpa vagn.. Men hur vågar ni? Själv är jag superfeg:-/ visserligen väntar jag två å det är väl den största anledningen till att jag väntar så länge jag kan.. Samtidigt som dottern behöver en större "liggvagn" om hon nånsin ska kunna sova ute i en vagn igen. Fattar inte hur vissa vagnar kan ha så liten ligglängd jaja man lär sig av sina misstag... Men den vagnen jag har är en kombi så sittvagn till henne har jag ju... Men vågar knappt titta på en tvillingvagn med tanke på allt som kan hända ...

Svar på tråden BF Mars 2014