Första barnet - BF Mars 2014
Idag är de första besöket hos bm efter inskrivningen! Hoppas på att få höra hjärtat!
På lördag åker vi till Lanzarote för en veckas sol, bad och avslappning och de behövs nu!
Idag är de första besöket hos bm efter inskrivningen! Hoppas på att få höra hjärtat!
På lördag åker vi till Lanzarote för en veckas sol, bad och avslappning och de behövs nu!
Va roligt anaconda!! Vi åker till gran canaria på lördag. Det e vi värda!! :)
Har nu vart hos bm och lyssnat på hjärtat på vår bebis för första gången, såååååå mys! Alla mina värden va kanon bra tyckte bm, har gått upp 7kg sen inskrivning och eftersom jag har ett högt BMI så tyckte bm att jag gått upp bra i vikt men vill helst inte att jag går upp så mycket mer, men men får se, lär ju inte stanna på +7kg
Nu ska jag iväg med en kompis och göra fina naglar plus ögonfransförlängning, kommer bliiiiii så skoj, längesen man unnade sig själv nåt speciellt!
Jag och min man har köpt de mesta till bebis redan, vi känner att bättre och köp lite här och där än att de ska köpas allt på samma gång då går de så mycket pengar! Babyskyddet och adapter fick vi av morfar, vagnen av farmor och sen lite smått och gått har vi köpt själva, kläder kommer mest ärva av mannens syster dotter som kommer vara 9 månader äldre än vår tjej!
Imorgon åker vi och jag lääääängtar så mycket! Håller på att packa resväskan men vet inte alls vad jag ska ha med mig :( har inga direkta mamma sommarkläder och har försökt shoppat de innan på nätet men utbudet är ursäkta jävligt snålt :( har ett par klänningar och jag prövat som passar men ser ut lite som en ja padda men de skiter jag i snart! Bikinin är nerpackad iaf och vi åker för sol, bad, avkoppling och mat :)
Håller oxå på att städa hela huset eftersom de är så skönt att komma hem till ett välstädat hem efter semestern ( dock brukar jag tok städa även efter semestern då vi oxå har två skit grisar till katter hemma :) men tanken känns god innan man åker att man lämnar hemmet fläckfritt :)
Magdalena kan man skicka in senaste typ 12 lönespecifikationerna till fk så gör dom uträkningen? Skulle kännas bättre för min del då vårt Lönekontor har gjort mycket fel med min lön senaste tiden!

Plus 7kg sen inskrivning oxå, hur mycket har ni andra gått upp?